• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

اکبر محمدی: پیشنهاد تقوی را برای حضور در نفت مسجد سلیمان قبول کردم

  • کد خبر : 7448
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

مربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مجتبی تقوی برای حضور در نفت مسجد سلیمان با من صحبت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس اکبر محمدی در مورد انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان و اینکه او، مکوندی و بشرزاد دستیارانش در این […]

مربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مجتبی تقوی برای حضور در نفت مسجد سلیمان با من صحبت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس اکبر محمدی در مورد انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان و اینکه او، مکوندی و بشرزاد دستیارانش در این تیم خواهند بود، گفت: تقوی با من برای حضور در نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و با توجه به سابقه کاری‌ خوبی که با ایشان داشتم این مسئله را قبول کردم و شرایطم را به تقوی گفتم البته قرار است هر زمان حضور ایشان در نفت قطعی شد به من خبر بدهد.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه‌های نفت خیز نیز از سرمربیگری ۹۵درصدی تقوی در نفت مسجدسلیمان خبر داد، گفت: امیدوارم هرچه خیر است رخ بدهد و همه چیز به نفع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تمام شود چون مسجد سلیمان خاستگاه فوتبال ایران است.

محمدی در مورد اینکه مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت معتقد است بازیکنان اسمی آخرین گزینه‌شان نفت مسجد سلیمان خواهد بود، گفت: حرف درستی است البته قرار نیست که نفت مسجد سلیمان را با بازیکنان اسمی ببندیم زیرا پتانسیل و استعداد فراوانی در فوتبال خوزستان شاهدیم و از طرفی دیگر تیم‌هایی که فصل گذشته به لیگ یک سقوط کردند بازیکنان اسمی کم نداشتند اما سقوط کردند در نقطه مقابل اما تیمی مثل گسترش فولاد تبریز با وجود اینکه بازیکنان جوانی داشت نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت حتی برخی از بازیکنان گسترش برای اولین مرتبه در لیگ برتر بازی کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.