• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نماينده فني صدا و سيما در مسجدسليمان در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: عليرغم و عده ها، مسئولين هيچ همكاري با من نمي كنند

  • کد خبر : 744
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: در پي اختلال چند روزه  شبكه هاي صدا و سيما  در بعضي مناطق  مسجدسليمان عليرضا فيضي نماينده فني و رابط بين صدا و سيماي مركز خوزستان و فرمانداري در گفتگويي اختصاصي با خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن گلايه از مسئولين شهري گفت: من از خرداد سال 83 به عنوان نماينده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: در پي اختلال چند روزه  شبكه هاي صدا و سيما  در بعضي مناطق  مسجدسليمان عليرضا فيضي نماينده فني و رابط بين صدا و سيماي مركز خوزستان و فرمانداري در گفتگويي اختصاصي با خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن گلايه از مسئولين شهري گفت:

من از خرداد سال 83 به عنوان نماينده سازمان در شهرستان مشغول فعاليت هستم. متاسفانه كوچك ترين همكاري با من نشده است. وي گفت: من گله مند هستم. بارها جلساتي در فرمانداري و استانداري براي حل اين مشكل داشتيم اما هميشه وعده مي دادند و عمل نمي كردند. مسئوليت فني 6 ايستگاه تلويزوني(تعميرات، نگهداري، و پيگيري مسائل مربوط به ايستگاه) به عهده من است.

سازمان مي گويد در چارت سازماني جايي براي شما در نظر گرفته نشده است و به همين دليل نمي توانيم به شما حقوقي پرداخت كنيم. فرمانداري مي گويد اين وظيفه ما نيست و صدا و سيما بايد تقبل كند. آخرين اقدامي كه در اين رابطه شد مهندس خانچي فرماندار وقت از مديرعامل آن زمان شركت بهره برداري نفت و گاز درخواست نمود در اين قضيه ورود كند و اين مشكل را مرتفع سازد كه متاسفانه باز هم نتيجه اي نداشت.

فيضي گفت: اين بي انگيزگي نزد مسئولين را كه مي بينم من هم انگيزه اي براي ادامه كار ندارم و تا اينجا هم تنها به خاطر مردم شريف مسجدسليمان حاضر شدم بدون حقوق كار كنم. لازم به ذكر است طي چند روز گذشته اختلال در شبكه هاي تلويزيوني باعث اعتراض  بسياري از همشهريان مسجدسليماني شده است.

اميدواريم مسئولين محترم هر چه سريع تر اين مسئله را پيگيري و مشكل مردم را برطرف سازند. باشگاه روزنامه نگاران خود را مؤظف مي داند تا حصول نتيجه اين مسئله را پيگيري و به اطلاع مردم برساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با سلام
    در چند روز گذشته ما شاهد افتتاح شبکه های تلویزیونی و رادیویی که مجموعا 40 شبکه (20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه ی رادیویی) را شامل میشود بصورت سیستم دیجیتال در شهرهای دزفول، شوشتر و گتوند بودیم و این در حالیست که هنوز در شهرستان مسجدسلیمان در پخش چند شبکه ی محدود بصورت انالوگ مشکل وجود دارد.
    لطفا مسئولین پیگیر راه اندازی سیستم دیجیتال باشند تا این گونه مشکلات کمتر پیش بیاید.

  2. واقعاً حیف که مسؤولین قدر افراد خبره و کارآمدی مثل آقای فیضی رو نمی دونند. بعد میان همه جا می گن فرار مغزها، چرا؟

  3. سلام ,همکار گرامی باید عرض کنم من هم مثل جنابعالی در شهرستان 
    ایذه همین مشکلات شمارا دارم,راهی نیست جز توجوع بیشتر مسئولین به این موضوع..بخصوص. ریس سازمان …موفق باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.