• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

يک پیشنهاد ارزنده به وزیر ورزش/ مسجدسلیمان قطب بالقوه ی استعداد خیز همه ی رشته های ورزشی

  • کد خبر : 7370
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

مسجدسلیمان در اقیانوس ورزش ایران  حکم منطقه ای را دارد که در آن تجمع شاه ماهیان ورزشی نسبت به سایر نقاط به مثابه ی هزار به یک است و من در حیرتم که چرا متولیان ورزش در مناطق تهی از ماهیان ورزشی این همه هزینه می کنند و با تورهای خالی از صید خارج می […]

مسجدسلیمان در اقیانوس ورزش ایران  حکم منطقه ای را دارد که در آن تجمع شاه ماهیان ورزشی نسبت به سایر نقاط به مثابه ی هزار به یک است و من در حیرتم که چرا متولیان ورزش در مناطق تهی از ماهیان ورزشی این همه هزینه می کنند و با تورهای خالی از صید خارج می شوند ولی نسبت به شهر ورزشکار پرور بی اعتناست

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عبدالرحمن نیک سرشت: ازسال ۱۳۴۱ که در مسجدسلیمان خود را به عنوان یک کودک ممیزی شناختم. و تا سال ۱۳۵۲ که جوان شدم و از آن شهر خارج گشم و نیز بعد از آن که هرگز از این آب و خاک شیرین سرشت دل نبریدم. به یک واقعیت مهم در مورد شهر مسجدسلیمان پی بردم و آن هم وجود تنوع گوناگون از رشته های ورزشی اعم از جمعی و انفرادی، رقابتی و قهرمانی گرفته تا ورزش های پهلوانی و نیز رشته های تفننی، همیشه مردم این منطقه را سرشار از استعدادهای خارق العاده ی در انجام بالقوه ی آن هادیدم. شواهد زیادی از جمله برد تیم فوتبال تاج سابق مسجدسلیمان در مقابل تیم پرسپولیس در جام تخت جمشید که در آن زمان تیم های شهرستانی حیاط خلوت تیم های تهرانی بودند و قهرمانی تیم وزنه برداری این شهر در رقابت های کشوری و سایر رشته ها که در آرشیو ورزشی و در همه ی رشته ها سوابق آن موجود هستند همگی حاکی از بیان یک واقعیت انکار ناپذیر دارد که امروز این حقیقت خریداری در کشور ندارد و این یک نادیده انگاری بزرگ است که وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به آن تجديد نظر نمايد.

مسجدسلیمان در اقیانوس ورزش ایران  حکم منطقه ای را دارد که در آن تجمع شاه ماهیان ورزشی نسبت به سایر نقاط به مثابه ی هزار به یک است و من در حیرتم که چرا متولیان ورزش در مناطق تهی از ماهیان ورزشی این همه هزینه می کنند و با تورهای خالی از صید خارج می شوند ولی نسبت به شهر ورزشکار پرور بی اعتناست و آن را به عنوان قطب بزرگ استعدادهای متنوع رشته ای در ورزش ایران اعلام نمی کنند و چرا از وجود این همه نبوغ و استعداد های خدادادي خود را بی بهره می کنند و چرا سرمایه گزاری های لازم را در خصوص احداث زیر ساخت ها ی ورزشی و نیز تاسیس دانشگاه ورزش در مسجدسلیمان را اجرایی نمی کنند؟ ریشه ی این همه اهمال در حق توسعه ی ورزش ایران چیست!؟ اگر صعود تیم فوتبال شهر مسجدسلیمان را به دسته ی برترین ها به فال نیک بگیریم و از این رهگذر نوع برخورد فدراسیون های ورزشی را با ورزش مسجدسلیمان تغییر دهیم و جناب وزیر زحمتی به خود بدهند و به آرشیوها یک مراجعه ای بنمایندخواهند دریافت سره از ناسره ی این پیشنهادی که بنده به ایشان می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود به آقاي نيك سرشت همشهري عزيزمان… من مطالب شما را هميشه پيگيري مي كنم. از جسارتي كه داريد خيلي خوشم مي آيد. خداوند حفظت كند انشالله.

  2. دوست عزيز شما قلم به دستان هستيد كه مي توانيد كمك بزرگي به ورزش مسجدسليمان بكنيد. قدرت قلم فراتر از هر مدير و مدير عاملي ست. به هرحال سپاس از مطلب ارزنده تان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.