• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

محمدرضا زمانپور در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: نقش اصحاب رسانه در پويايي هر جامعه اي غير قابل انكار است

  • کد خبر : 7347
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

من شخصاً معتقدم كه در تمامي جلسات شورا و فرايند تصميم گيري ها اصحاب رسانه بايد حضور داشته باشند/ نامه به مهندس پيرامون بدون هماهنگي اعضاي شوراي شهر نوشته شده است/ انتخابات شورا ياري ها يكي از مواردي بود كه استارت آن در خوزستان از شوراي شهر مسجدسليمان زده شد/ به اعتقاد من در ارتباط […]

من شخصاً معتقدم كه در تمامي جلسات شورا و فرايند تصميم گيري ها اصحاب رسانه بايد حضور داشته باشند/ نامه به مهندس پيرامون بدون هماهنگي اعضاي شوراي شهر نوشته شده است/ انتخابات شورا ياري ها يكي از مواردي بود كه استارت آن در خوزستان از شوراي شهر مسجدسليمان زده شد/ به اعتقاد من در ارتباط با زمين هاي ارتش ابهاماتي وجود دارد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: من ادعا نمي كنم كه عملكرد شوراي شهر مسجدسليمان طي اين 8 ماه عالي بوده كه قطعاً كاستي هايي نيز وجود داشته است. وي گفت: موفقیت شورا در گرو همکاری مردم و مسئولين است و همه بايد تلاش كنند تا مشكلات شهرستان را به حداقل برسانند.

عضو شوراي شهر مسجدسليمان گفت: یکی از مشکلات عمده شهر نارسایی ها و کمبودهایی است که در آسفالت خيابان ها وجود دارد که پیرو فعالیت های عمرانی شورای شهر و شهرداری مسجدسليمان در راستای خدمت گزاری به همشهريان عزيز، عملیات روکش و ترمیم بعضي از معابر سطح شهر مثل جاده هشت بنگله، جاده چهاربيشه، قسمتي از جاده پشت برج و… آسفالت شده و انشالله به مرور ديگر مناطق شهر نيز آسفالت خواهد شد.

عضو شوراي شهر مسجدسليمان در ادامه سخنان خود در ارتباط با نامه رييس شوراي شهر به مهندس پيرامون گفت: متاسفانه اين نامه بدون هماهنگي اعضاي شوراي شهر نوشته شده است و بنده به هيچ و جه از نوشتن اين نامه خبر نداشته ام و اعتراض شديد خود را در صحن علني شورا اعلام كردم و در همين جا از همه كساني كه به نوعي در اين رابطه آزرده شده اند عذر خواهي مي كنم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان زمانپور در ارتباط با بحث شورا ياري ها گفتند: انتخابات شورا ياري ها يكي از مواردي بود كه استارت آن در خوزستان از شوراي شهر مسجدسليمان و در منطقه كوي شهيد لرستاني زده شد و پس از آن نيز در يكي از مناطق اهواز اين كار انجام شده است. وي ادامه داد: مقرر گرديد به همراه ديگر دوستان محترم شورا با برنامه ريزي هايي كه خواهد شد به مرور اين انتخابات در ديگر محلات مسجدسليمان نيز برگزار شود.

رييس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر مسجدسليمان در ادامه سخنان خود گفت: یکی از دغدغه های شهروندان ایجاد ارتباط بین شوراي شهر و مدیریت شهرداری با مردم بوده است كه تصميم گرفتيم اعضاي شوراي شهر به همراه شهردار با حضور در محلات و نشست صميمي با مردم پاي صحبت هاي آنان نشسته و مشكلات را اولويت بندي و حل كنيم كه به لطف پروردگار در اولين اقدام با حضور در محله قديمي كلگه علاوه بر بازديد ميداني از اين منطقه، در نشستي صميمي با مردم پاي درد دل هاي اهالي نشسته و خواسته هاي آنان را شنيديم كه اميدواريم با برنامه ريزي هايي كه انجام خواهد شد مشكلات اين منطقه مرتفع و يا به حداقل برسد و انشالله اين بازديدها در ديگر مناطق شهرستان نيز ادامه خواهد داشت.

زمانپور در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با زمين هاي ارتش گفت: تماس هاي بسياري با من گرفته شده است. به اعتقاد من در ارتباط با زمين هاي ارتش ابهاماتي وجود دارد كه پس از كار كارشناسي و بررسي هايي كه انجام خواهد شد نتيجه آن در مصاحبه اي به سمع همشهريان خواهد رسيد.

زمانپور در پايان سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كه از او پرسيد چرا برخلاف تمامي شهرها جلسات شوراي شهر مسجدسليمان بدون حضور اصحاب رسانه برگزار مي شود گفت: به اعتقاد من نقش اصحاب رسانه در پويايي هر جامعه اي غير قابل انكار است و اين روزها هم با تولد رسانه های اینترنتی در شهرستان بحمدالله دسترسی مخاطبين به اطلاعات سریع تر و وسیع تر شده است. من شخصاً معتقدم كه در تمامي جلسات شورا و فرايند تصميم گيري ها اصحاب رسانه بايد حضور داشته باشند،البته با تلاش هايي كه انجام شده است زمينه حضور اصحاب رسانه در جلسات فراهم شده و طي يكي دو روز آينده به رأي گذاشته خواهد شد اما اين كه چرا تا به امروز اين اتفاق نيفتاده است را بهتر است دوستان مخالف با حضور اصحاب رسانه در جلسات شوراي شهر پاسخ بدهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 29
  1. خب تا یکی دو روز اینده
    اقا من تا یک ماه دیگه صبر میکنم ببینم نتیجه جلسه برای حضور خبرنگارها چی میشه
    بعدشم این وضعیتی نیست که شما برا جاده هشت بنگله درست کردین دو ماه مردم اینقد خاک خوردن كه….

  2. درود بر آقاي زمانپور عزيز در ارتباط با زمين هاي ارتش حرف هاي زيادي شنيده مي شود لطفا با دقت و ظرافت پيگيري شود.

  3. يه مدتي خبري زت نبيد بازم كوله شو كردي مهندس زمانپور. دست مريزاد.

  4. بازم زمانپور نمي دونم بقيه اونجا نشستند چكار مي كنند. بعضي ها همين كه كه اسم شورا سرشونه راضي هستند بدون آن كه بخوان كسي ازشون ناراحت بشه. .. واقعا بعضي از اعضاي شورا تا قبل از اين وارد شورا بشن چه دبدبه و كبكبه اي داشتن اما راس ميگن گذر زمان خيلي چيزا رو ثابت مي كنه. خداييش من بهت راي ندادم آقاي زمانپور اما والله به خاطر فعاليتي كه ازت ديدم اگه همينجور ادامه پيدا كنه دور آينده حتما برات تلاش مي كنم. يا علي

  5. با سلام. جناب آقاي زمانپور لطفا كمي بر رنگ اميزي جداول نظارت داشته باشيد و بگوييد بيشتر سليقه نشان بدهند.

  6. آقاي زمانپور خواهش مي كنم به حسابرسي ها بيشتر توجه شود… هر كسي ذره اي از حقوق مردم و اموال بيت المال كوتاه بيايد هم در اين دنيا بايد پاسخ بدهد و هم در دنياي ديگر…

  7. آقاي زمانپور خدا خيرت بدهد واقعا آتيش زدند به زمين ها ، زمين ورك شاپ، دبيرستان، خوابگاه از اين زمين ها مي توانستند استفاده هاي زيادي ببرند اما متاسفانه مسئولين غفلت كردند.

  8. آقا من نمي دونم آيا رييس شورا اين حق را دارد بدون مشورت ديگر اعضا از اين كارها بكند؟

  9. اقای زمانپور ودیگر اعضاء دیگر بسه از این همه……………………..
    موضوع سوء استفاده یک عده ای قلیل در شهر وبه تاراج بردن اموال خیلی وقت هاست توی سایت ها سروصدا به پا کرده اما کو گوشه شنوا………….

  10. آقاي زمانپور شما به عنوان نماينده اين مردم و تمام كساني كه به شما راي داده و نداده اند وظيفه داريد وضعيت زمين هاي ارتش را پيگيري كنيد. يا علي بگو و برويد جلو . همه پشتتيم. از آقاي مرادي عزيز هم بسيار سپاسگزاريم حرف نداريد.

  11. مسئولين همت كنند خيلي چيزها روشن ميشه

  12. اقای زمانپور ودیگر اعضاء محترم شوراشما بجای اینکه حسابرسی شهرداری رو جزء اهم کارهایتان قرار دهیدبدون هم اندیشی رفتید سراغ شرکت نفت.اقای زمانپور با احترام به همگی پرسنل زحمت کش شهرداری به خدای سبحان قسم در امد عده ای قلیل که حتی شمارش انان به اندازه انگشتان دست نیست از مدیران و کارکنان مدیران نفت بیشتر.یاعلی بگویید واین موضوع به این مهمی رو تا پای جون پیگیری کنید

  13. درود برصابر
    به قول معروف میگه جانا سخن از دل ما می گوی
    اقای زمانپور عزیز یکی از اشکالات مهم شهرداری توی همین قسمت …. است چون واقعا ضوابط خاصی حکمفرما نیست….

  14. اقای زمانپور شما میخواهید با ابهامات موجود در پرونده زمین های ارتش اتمام حجت نمایید
    مگر توانشو داری؟ افرادی که در اين پرونده نقش مهم و کلیدی بازی کردند را همه میشناسند….

  15. اقای زمانپور همه میدانند مطرح کردن ابهامات موجود در زمین های ارتش برای تغییر نگاه مردم بخاطر هجمه های بوجود امده در این چندروزه اخیر به شورا میباشد.
    جنابعالی هم داری یک اشتباه بزرگ تاریخی دیگری مرتکب میشوی…..
    …………..
    دو نفر از كاركنان شهرداري که بیشترین اعتراضات مردمی را در کارنامه خود بهمراه دارند نقش اساسي در به وجود آمدن مشكلات مطرح شده كه شما پيگير آن هستيد دارند
    حالا اقای زیرک خودت حدس بزن…

  16. زمين هاي ارتش ميراث تاريخي اين شهر بودند كه متاسفانه با بي توجهي مسئولين به فنا رفت. آقاي زمانپورر عزيز فرموديد ابهاماتي وجود دارد شير مادرت حلالت كه بالخره يك نفر پيدا شد و حداقل قبوالكرد يك ابهاماتي وجود دارد. زمانپور جان پرونده اين زمين ها با شهرداري، تبديل وضعيت و … را از اول بايد توسط افراد خبره بازنگري كرد… همين

  17. ميگم به جز زمانپور ديگه كسي تو شورا وجود نداره…بقيه چرا وارد قضيه اي به اين مهمي نميشن… حالا ميبيني 6 ماه قبل از انتخابات مي يان و….

  18. اقای زمانپور عزیز
    مدتی که برای کاری به شهرداری امدم از نزدیک دیدم تداخل کاری بسیاری در شهرداری وجود دارد…
    سردرگمی فاحشی در میان ارباب رجوع دیدم، بیشترمراجعات به خاطر اضافه مساحت، تخلفات ساختمانی، استخدام، مصالح ساختمانی، امده بودند. پاسخ های داد شده به مردم بیشتر مشکل سازه بوده تا حل مشکل،.عده ی نامه بدست از یک منطقه دیگر شهرداری برای امضاء امده بودند
    خلاصه سرت را به درد نیاورم مشکلات زیادی را حس کردم که لازم دانسته از طریق همین سایت به شما اغلام نمایم دراولین فرصت نیزخدمتتان خواهم رسید.

  19. آقای زمانپور فرد بی سوادی بانام مستعار((( شکیب ))) شهر رابه تاراج داد زمین های نمره 2 نابود کردآیا این فرد شایسته در…میباشد؟

  20. اقای زمانپور عزیزودیگر اعضاء محترم شورا
    به خدای که همه ما ان را می پرستیم
    چاله وچوله های شهرداری بیشتر از دست اندازهای شهر میباشد.یک فکری به حال این اقایون………بکنید.مردم رو به ……………کشیدند

  21. اقا زمانپور کم کم دارید وارد دومین سال شورا میشوید ودر یک چشم برهم زدن چهارسال دوران خدمتتان به پایان می رسدانموقع حسرت فرصت های از دست رفته رو خواهید خورد.
    مشکلات زیادی ساختار اداری شهرداری دارد.از نحوه استخدام ،جذب نیرو بگیر تا نحو خدمت رسانی به مردم.
    نحوه بکارگیری از توان کارکنان چیدمان بسیار غیرکارشناسی است از فردی که حتی توان مدیریت شهرداری رو دارد هیچ استفاده ی نمیشود اما برعکس از فردی که نه سواد درست حسابی وتوانی در مدیریت حتی یک نیرو رو دارد استفاده میشود.قصد دخالتی هم ندارم اما دل مثل شما ودیگر اعضاء محترم شهر برای شهرم میسوزد.
    خواهشا” مسائل طایفه گری رو وارد کارهایتان نکنید واز توان تمامی افراد شایسته استفاده شود حتی اگر باهمم اختلاف نظر یا سلیقه باشد. هدف تنها خدمت صادقانه باشدودیگر هیچ…
    در پایان اگر در خصوص زمین های ارتش تشخیص دادید افرادی منافع شخصی خود رو ترجیع دادند به منافع شهر،بیدرنگ برخورد نمایید.باتشکر

  22. اقا نوید مطمئن باش افرادی هستند که منافع شخصی خودرو به منافع شهر ترجیح میدهند.شکی هم دران نیست و شورا جزء شعار کاری دیگری بلد نیست که انجام دهد. و با افراد خاطی که همگی انها رو مشناسند برخوردی نمیکنند.
    شاید ازخودت بپرسی چرا؟
    چون فردا باید پاسخگو …. باشند.و هزینه سنگینی در این خصوص باید بپردازند.

  23. شورا هرگز وارد چنین بازی نخواهد شد.این هم یک بازی سیاسی دیگریست برای تنویر افکار عمومی

  24. نوشدارو پس از مرگ سهراب
    حالا که ویران کردند تازه از خواب بیدار شدند و میگویند ابهاماتی در پرونده زمین های ارتش وجود دارد
    حالا اقایون شورا شما برای تنویر افکار عمومی چه چیزی برای گفتن دارید

  25. آقاي زمانپور عزيز حقيقتا از سر نتزسي كه داري خيلي خوشم مي ياد. اي كاش ديگران هم جسارت شما را داشتند…

  26. انصافا خيلي مردي زمانپور.

  27. خانم پروين! شورا وارد چه بازي نمي شه؟… دفاع از حقوق مردم شده بازي، دفاع از اموال بيت المال شده بازي، نه با اين چيزا نمي تونيد جلو اين موجي كه برا كوتاه كردن دست بعضي دلال ها تو شهر بوجود آمده را بگيريد…

  28. بنازمت مرادي جان… واقعا كارت 20 خواب و خوراك رو از بعضي ها گرفتي. خدا يار و ياورت باشه انشالله…

  29. معتقدم.اگر کاری میشه همه شورا تو اون سهیمند. مطمئنا تا الان که هیچ اقدام مثبتی از طرف شورا صورت نپذیرفته. فقط عده ای میان میگن در حد حرف اینجوری بوده بقیه هم که یا میگن مابودیم یا نبودیم. اخه بنده خدا ها بعضیاشون واقعا حق دارن چون تخصصی ندارند. مشکل ماییم که همیشه تابع تبلیغاتیم و درست انتخاب نمیکنیم. امیدوارم در انتخابهای بعدیمون موفق باشیم. و چشم بسته انتخاب نکنیم. باز هم میگم اگه شورا کار خوبی انجام داد مال همه است و اگه خوب نبود هم باز مال همه است. پس شورای محترم .حواستون جمع باشه اگه کارها خوب پیش نره دور بعد مردم به هیچکدام رای نمیدن چه خوب و چه بد چون شورا یعنی همه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.