• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

تقوي به نيمکت نفت نزديک شد

  • کد خبر : 7318
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي فصل گذشته ذوب آهن روز سه شنبه از امکانات باشگاه نفت مسجدسليمان ديدن کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت هواداران نفت وي که يکي از گزينه هاي پست سرمربيگري نفت در ليگ برتر ميباشد روز سه شنبه با حضور در استاديوم شهيد محمدي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي فصل گذشته ذوب آهن روز سه شنبه از امکانات باشگاه نفت مسجدسليمان ديدن کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت هواداران نفت وي که يکي از گزينه هاي پست سرمربيگري نفت در ليگ برتر ميباشد روز سه شنبه با حضور در استاديوم شهيد محمدي از امکانات استاديوم ديدن کرد. وي سپس از زمين تمرين بي بي يان و همچنين سالن وزنه مجموعه بي بي يان و در ادامه با حضور در باشگاه مرکزي امکانات استخر و سالن وزنه و همچنين سالن سنجش و آمادگي جسماني باشگاه مرکزي را بازديد کردند.

وي يکي از گزينه هايي مي باشد که شانس بيشتري را براي قبول پست سرمربيگري نفت دارد. تقوي در جواب خبرنگار ما در مورد توضيح وي پيرامون بازديد از باشگاه نفت مسجدسليمان گفتند: ابتدا اجازه بدهيد که ولادت حضرت علي(ع) و روز پدر را خدمت همه تبريک عرض کنم و همچنين تبريک ويژه ايي داشته باشم خدمت مردم عزيز و دوست داشتني مسجدسليمان به خاطر صعود تيم محبوب و پرطرفدار نفت به ليگ برتر. مطمئن هستم زحمات بسيار زيادي کشيده شده تا اين تيم به سطح اول فوتبال کشور برسد.در عين حال لازم به گفتن نيست که مسجدسليمان از دير باز مهد فوتبال کشور مان بوده است و امسال با صعود نفت به ليگ برتر تا حدودي به حقشان دست يافتند…

و انشالله با همتي که در مديران فعال نفت ميبينيم و با توجه به برنامه ريزي هايي که خواهد شد انشالله نفت در ليگ برتر هم شان و منزلت فوتبال استان خوزستان و شهر مسجدسليمان را چه از لحاظ فني و چه از لحاظ فرهنگي حفظ خواهد کرد.اميدواريم با صعود نفت به ليگ برتر امکانات سخت افزاري و همچنين نرم افزاري متناسب با شان يک تيم با شخصيت از سوي مديران و مسئولين سخت کوش و فعال نفت در اين شهر احيا و برقرار شود تا شهر مسجدسليمان هم تراز با ساير تيم هاي ليگ برتري بتواند از اين امکانات بهره بيشتري ببرند.

وي در ادامه اظهار داشت: آرزوي موفقيت و سربلندي براي تيم نفت و همچنين براي مجموعه ايي که در اين فرصت کم در حال بازسازي و احياي امکانات استاديوم ميباشند که به عينه شاهد هستيم که اقدامات عمراني خوبي صورت گرفته و اين نشان دهنده عزم و جزم مديران نفت جهت حضور آبرومندانه در ليگ برتر ميباشد.

وي در پاسخ به اين سوال که چقدر احتمال دارد که به عنوان سرمربي به نفت بپيونديد گفتند: جلسات خوبي را با مديران نفت داشته ايم و مطمئننا بازهم جلسات ديگري را برگزار خواهيم کرد و انشالله در همين هفته همه چيز مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.