• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

آلبوم موسیقی “ویر” با صدای بهمن علاءالدین به بازار آمد

  • کد خبر : 7272
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آلبوم موسیقی “ویر” با صدای زنده یاد بهمن علاءالدین و تنظیم و آهنگسازی ارژنگ سیفی‌زاده از سوی واحد موسیقی حوزه هنری، روانه بازار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهمن علاءالدین، “ویر” نام جدیدترین اثر زنده یاد بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) ” […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آلبوم موسیقی “ویر” با صدای زنده یاد بهمن علاءالدین و تنظیم و آهنگسازی ارژنگ سیفی‌زاده از سوی واحد موسیقی حوزه هنری، روانه بازار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهمن علاءالدین، “ویر” نام جدیدترین اثر زنده یاد بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) ” است که به همت خانواده علاءالدین و خانواده سیفی زاده در آستانه انتشار است.

مجموعه ی این آهنگ ها که ۲۰ سال از ضبط شدنشان می گذرد، همچون “آلبوم بهیگ” صرفاً جهت تمرین کردن اعضای گروه و بوسیله یک ضبط صوت خانگی ضبط گردیده و از ۴ سال پیش توسط “حسین و ارژنگ سیفی زاده” تا حد امکان بازسازی، صداگذاری و پالایش شده و از صدای “معصومه مهرعلی” و “سارنگ سیفی زاده” نیز استفاده گردیده است.

“آلبوم ویر” که حدود بیش از ۲ سال است آماده انتشار شده، از ۸ ماه پیش و طبق قراردادی مسئولیت توزیع و انتشارش در اختیار “حوزه هنری” قرار گرفته است. آلبوم موسیقی “ویر” از فردا در فروشگاههای صوتی و تصویری معتبر سراسر کشور، در دسترس علاقه مندان خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.