• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بهروز نجاتي: از اراضی ملی در منطقه هفت شهیدان شهرستان مسجد سلیمان رفع تصرف شد

  • کد خبر : 7213
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی در محدوده منطقه حفاظت شده هفت شهیدان شهرستان مسجدسلیمان بخشی از اراضی ملی منطقه که توسط افراد سودجو مورد تخریب قرار گرفته بود خلع ید و رفع تصرف شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط […]

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی در محدوده منطقه حفاظت شده هفت شهیدان شهرستان مسجدسلیمان بخشی از اراضی ملی منطقه که توسط افراد سودجو مورد تخریب قرار گرفته بود خلع ید و رفع تصرف شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بهروز نجاتی اظهار كرد: این اراضی ملی در منطقه هقفت شهیدان به مساحت یک دهم هکتار، توسط افراد سودجو مورد تخریب قرار گرفت که رفع تصرف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجد سلیمان بیان کرد: امروز محیط زیست باید به عنوان یک سرمایه ملی تلقی شود تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه و کشور نهادینه شود. وی از همه ی مردم بویژه جوامع محلی اطراف مناطق در حوزه مدیریت محیط زیست، انجمن های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست خواست در حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تخریب آن ها، جامعه محیط بانی را یاری کنند. منطقه هفت شهیدان در شمال شهر مسجدسلیمان در جاده مسجدسلیمان به لالی، سال 80 در مصوبه شماره 219 شورای عالی محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده جزو مناطق زیرپوشش مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

پوشش گیاهی این منطقه شامل کنار، رمیلیک، کلخنگ، انجیر و گیاهان مرتعی است و از شاخص ترین گونه های جانوری این منطقه حفاظت شده نیز می توان به گرگ، کفتار، شغال، گربه وحشی، روباه ، کبک ، تیهو، کبوتر، یا کریم، قمری و سایر پرندگان اشاره کرد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. برادر نجاتی
    ریاست محترم اداره حفاظت محیط زیست شهرستان 
    چرا از آلودگی کارخانه سیمان حرفی نمیزنی 
    چرا از اینکه به فکر سلامتی مردم گلگیر نیستید حرفی نمیزنید 
    کی باید کارخانه سیمانه استانداردهای محیط زیست رو رعایت بکنه حرفی نمیزنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.