• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

اعتراض محسن رضایی نسبت به خبر شهردار شدنش

  • کد خبر : 7176
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای انتشار برخی اخبار مبنی بر اظهارات وی در شورای شهر تهران را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است: دعوت شورای اسلامی شهر تهران از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت روز شوراها و تعامل […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای انتشار برخی اخبار مبنی بر اظهارات وی در شورای شهر تهران را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دعوت شورای اسلامی شهر تهران از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت روز شوراها و تعامل دوسویه بوده و طرح شایعات از سوی برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای صرفا گمانه‌زنی است و تکذیب می‌گردد. این اطلاعیه تاکید کرده است: بدیهی است اخبار مرتبط به محسن رضایی صرفا از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هفته گذشته و به دنبال حضور محسن رضایی در شورای شهر تهران که همزمان با حادثه کشته شدن 5 نفر در اثر سانحه اتوبوس رانی شرکت واحد تهران بود، شایعاتی مبنی بر کناره گیری و استعفای محمدباقر قالیباف از سمت شهرداری و انتخاب محسن رضایی به این سمت در رسانه ها منتشر شد.

همان زمان هاشمی تشکری معاون قالیباف این خبر را تکذیب کرد. همچنین سخنگوی شورای شهر که ریاست کارگروه شوراها و مدیریت محلی را نیز برعهده دارد در گفتگویی از حضور محسن رضایی به علت تدوین سیاست‌های کلی نظام در رابطه با شوراها و مدیریت محلی خبر داد که نه تنها به تازگی که از دوره‌های پیشین شکل گرفته است. روز گذشته نیز محمد باقر قالیباف شهردار تهران این اخبار و شایعات پیرامون خودش را تکذیب کرد و گفت که قصد رفتن از شهرداری را ندارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اقای مرادی عزیز.اعتراض چیه؟تکذیبه بوده. مگه بهش ندادن سمت شهردار شدن را که اعتراض کنه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.