• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

پرویز مظلومی در مسجد سلیمان / درخواست هواداران برای ماندن بهروز مکوندی

  • کد خبر : 7155
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهیاب نیوز، پرویز مظلومی امروز طی حضور در مسجد سلیمان ضمن بازدید از امکانات فوتبالی تیم نفت مسجد سلیمان، مذاکراتی را هم برای پذیرفتن هدایت این تیم با مسوولان نفت داشت. حضور مظلومی در مسجد سلیمان در حالی اتفاق افتاد که هواداران نفت به […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهیاب نیوز، پرویز مظلومی امروز طی حضور در مسجد سلیمان ضمن بازدید از امکانات فوتبالی تیم نفت مسجد سلیمان، مذاکراتی را هم برای پذیرفتن هدایت این تیم با مسوولان نفت داشت. حضور مظلومی در مسجد سلیمان در حالی اتفاق افتاد که هواداران نفت به محض اینکه از ماجرای مذاکره او با مسوولان باشگاه بو بردند اعتراض خود را با آمدن مظلومی اعلام کردند و خواستار ماندن مکوندی در این تیم شدند.

مکوندی هم که قبل از این اعلام کرده بود در مسجد سلیمان حاضر نیست دستیار کسی باشد، پیشاپیش روی این فرضیه که به عنوان دستیار مظلومی در ترکیب کادرفنی تیم فعالیت کند، خط قرمز کشیده است . حالا باید دید آیا آمدن مظلومی به مذاکرات جدی تری میان دو طرف خواهد انجامید یا مذاکرات آن ها به همین یک جلسه ختم می شود؟

خبر حضور پرویز مظلومی در مسجد سلیمان برای بازدید از امکانات فوتبالی این شهر، نشانه ای از نزدیک شدن این مربی به نیمکت نفت بود. خبری که وقتی با او در میان می گذاریم در ابتدا با خنده می گوید: « مسجد سلیمان؟ چه کسی گفته من مسجد سلیمان بودم؟ من الان در جاده شمال هستم! حتماً یک نفر شبیه به من را دیده اند!»

او اما در ادامه به خبرنگار ما می گوید: « صحبت هایی که با مسوولان باشگاه نفت مسجد سلیمان انجام دادم در واقع مذاکرات مقدماتی بوده و هنوز هیچ چیز درباره رفتن من به مسجد سلیمان قطعی نیست.» او البته در همین رابطه تأکید می کند: « اگر قرار باشد مربیگری کنم، اولویتم با خوزستان است چرا که دوست دارم به مردم استان خودم خدمت کنم.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. مبارک باشه سقوط آزاد تیم نفت به لیگ یک به مانند آلومینیم هرمزگان و مس کرمان

  2. آقای ازانی اون تیمها مشکل بازیکن داشتن…

  3. اقایان هیات مدیره …
    چرا از پیشکسوتان همین شهر استفاده نمی کنید؟
    چرا تو لیستتون اقای رشیدی دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال تهران نیست؟
    نشون میده که چقدر دلسوز مسجدسلیمانین تمام شهرها به اسطوره های شهرشون افتخار میکنن
    اونوقت هیات مدیره ما…. لااقل از تیم گسترش فولاد یاد بگیرید که مربی بومی اورد

  4. بدترین گزینه ی ممکن !!!

  5. چقدرخوبه آدم قدرشناس باشه آخه مگه شماتواین دنیانیستیدکه ببینید چقدر تیمها هزینه می کنندبعدهم نتیجه نمی گیرندمگه یادتان نیست تیم چندم بودوچقدرحاشیه داشت. خدایش حق بهروزخان مکوندیه چون خیلی زحمت کشیداین آقاین اون وقت که کادر فنی سه نفر بود کجابودنندولی کاری ندارم بهروزآدم سالمیه خداهم کمکش میکنه فقط روسیاهی می مانه بشما آقایون ……بهروزبرای همیشه توقلب ماست .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.