• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

مهندس عيديوندي: پروژه میان بر جاده مسجدسلیمان ـ اهواز در حوزه استحفاظی مسجدسلیمان در انتظار تامین اعتبار است

  • کد خبر : 7062
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: با احداث جاده میانبر بین مسیر مسجدسلیمان – اهواز، 40کیلومتر از فاصله این شهرها از هم به لحاظ تردد جاده ای کاهش می یابد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی با اشاره به نقش این اقدام در کاهش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: با احداث جاده میانبر بین مسیر مسجدسلیمان – اهواز، 40کیلومتر از فاصله این شهرها از هم به لحاظ تردد جاده ای کاهش می یابد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی با اشاره به نقش این اقدام در کاهش سوانح رانندگی اظهار کرد: پروژه میان بر جاده مسجدسلیمان ـ اهواز در حوزه استحفاظی مسجدسلیمان در انتظار تامین اعتبار است و در حوزه استحفاظی اهواز نیز مشکلاتی با اداره محیط زیست به وجود آمده که در صورت برطرف شدن آنها کارهای اجرایی پروژه انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای تصویب 500میلیارد ریال به منظور اصلاح و بهسازی جاده مسجدسلیمان ـ اندیکا برنامه ریزی شده است.رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان یادآوری کرد: جاده اندیکا ـ مسجدسلیمان که یکی از نقاط حادثه خیز محسوب می شود، پیش از انقلاب اسلامی توسط وزارت نیرو به عنوان یک راه دسترسی احداث شده بود و اکنون نیز شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی در صورت تامین اعتبار عملیات اصلاح مسیر را به عهده می گیرد.

وی درباره پروژه چهار خطه کردن مسیر مسجدسلیمان تا سه راهی شوشتر هم اظهار کرد: مجموع این مسیر 36 کیلومتر است که 14 کیلومتر از آن چهار خطه شده و قرار است چهار کیلومتر دیگر این پروژه برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش سوانح چهار خطه شود.

عیدی وندی گفت: اکنون رفت و آمد در 14 کیلومتر از مسیر که چهار خطه شده به خوبی صورت می گیرد و برای مابقی مسیر نیز تا تکمیل پروژه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.وی اظهار کرد: این پروژه ها در صورت تامین اعتبار امسال راه اندازی می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ضمن خسته نباشی جهت یادآوری ،لطفا جاده مسجدسلیمان به هفتکل از دوراهی گلگیر تا دیم درب را در برنامه 100ساله خود نیز بگنجانید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.