• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

اجرا و تکمیل 17 پروژه در شهرک صنعتی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7044
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری تلاش مي‌كنيم برای اجرا و تکمیل 17 پروژه در شهرک‌های مسجدسلیمان مبلغ  15 میلیارد ریال هزینه كنیم. اخلاق محمدیان با اشاره به این‌که در شهرستان مسجدسلیمان 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی وجود دارد، اظهاركرد: در شهرک شماره یک مسجدسلیمان 56 […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری تلاش مي‌كنيم برای اجرا و تکمیل 17 پروژه در شهرک‌های مسجدسلیمان مبلغ  15 میلیارد ریال هزینه كنیم. اخلاق محمدیان با اشاره به این‌که در شهرستان مسجدسلیمان 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی وجود دارد، اظهاركرد: در شهرک شماره یک مسجدسلیمان 56 فقره قرارداد واگذاری منعقد شده که از این میان 32 فقره به بهره‌برداری رسیده است و از این میان تعداد 20 واحد صنعتی فعالند که زمینه اشتغال حدود 200 نفر را فراهم آورده‌اند.

وی با بیان این‌که 95 درصد زمین‌های این شهرک واگذار شده و برای درخواست‌های جدید با مشکل زمین مواجه‌ایم، افزود:  در شهرک صنعتی مسجدسلیمان یک تعداد 11 طرح صنعتی به علت عدم پرداخت مطالبات به تملک بانک‌ها درآمده‌اند و موجب نگرانی مسئولان شهرستان شده‌اند.

محمدیان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌دنبال راهکار جایگزینی مناسب سرمایه‌گذاری با هماهنگی بانک‌ها جهت راه‌اندازی این طرح‌ها است. سال‌گذشته 2 طرح از طرح‌های مذکور به متقاضیانی که توانسته‌اند با بانک به توافق برسند واگذار و شروع به فعالیت نموده‌اند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهارداشت: در شهرک صنعتی شماره 2 مسجدسلیمان نیز 397 هکتار زمین داریم که 170 هکتار آن به پتروشیمی واگذار شده است و با همکاری مسئولان استان به دنبال حل مشکل زمین پتروشیمی و شرکت آلومینیوم کاوه هستیم تا بتوانند به صورت همجوار با یکدیگر فعالیت نموده و در اشتغال منطقه سهم به سزایی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.