• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

تدوین 4 کارگروه برنامه‌های انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7041
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان از تدوین چهار کارگروه برنامه‌های انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.  منیژه جلالی اظهار کرد: دومین نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان مسجدسلیمان در کتابخانه عمومی و خیرساز مرحومه «متین» با حضور اعضای انجمن برگزار شد. وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان از تدوین چهار کارگروه برنامه‌های انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.  منیژه جلالی اظهار کرد: دومین نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان مسجدسلیمان در کتابخانه عمومی و خیرساز مرحومه «متین» با حضور اعضای انجمن برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: تأسیس مجاری آبرسانی و فاضلاب کتابخانه «متین» انجام شد و طرح چشم انداز بیست ساله انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجدسلیمان تدوین گردید و به تصویب رسید که این کار با همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه و متخصصان موضوعی انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان تصریح کرد: در همین راستا چهار کارگروه برای تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجمن تعیین شدند که این چهار کارگروه شامل: کارگروه مطالعه و پژوهش؛ منابع مالی و جذب هدایا؛ کتابخوانی و ترویج نهضت مطالعه؛ فنی و خدمات و ساختمان هستند که باید به تدوین برنامه‌های انجمن بپردازند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن بر اساس وظایفی که بر عهده دارند باید در کارگروه‌ها مطرح شوند و این برنامه‌ها باید به صورت برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی تدوین شوند و به تصویب اعضای انجمن برسند و پس از تصویب نیز اجرا گردند.

جلالی ادامه داد: بنابراین باید کارگروه‌ها برنامه‌هایی را اعلام کنند که قابلیت اجرایی داشته باشد. وی همچنین گفت: در این جلسه آئین نامه مالی انجمن در قالب 5 فصل و 17 ماده و 3 تبصره به تصویب اعضا رسید و با همکاری شهرداری مسجدسلیمان مجوز دایر شدن دفتر مرکزی انجمن بصورت موقت و امانی در میدان باغ ملی انجام خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مقرر شد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی پس از موافقت فرماندار و شهردار مسجدسلیمان و تصویب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی؛ نمادی با محتوای مطالعه و پژوهش تدوین و با کمک مسئولان شهری در میدان ورودی شهر و نیز نامگذاری آن با محتوا مربوط از طریق شورای فرهنگ عمومی و یا شورای شهر انجام شود.

وی در پایان عنوان کرد: شماره حساب انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مسجدسلیمان 1063645016 نزد بانک تجارت است و ما از همه خیرین برای کمک به توسعه کتابخانه‌های عمومی و این عمل خداپسندانه دعوت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باید توی هر محله ای یک کتابخانه یا لااقل سالن مطالعه برای دانش آموزان و دانشجویان ساخته بشه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.