• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

دكتر اميدوار رضايي: من و آقا محسن برنامه‌ای برای انتخابات آينده مجلس نداريم

  • کد خبر : 7027
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امیدوار رضایی میرقائد با بیان این که من و برادرم برنامه‌ای برای انتخابات مجلس آینده نداریم، گفت: ریش سفیدان با ایثار اصولگرایان را در انتخابات مجلس دهم به هم نزدیک کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امیدوار رضایی در گفت‌وگویی مشروح با خانه ملت، از نگاه خود آرایش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امیدوار رضایی میرقائد با بیان این که من و برادرم برنامه‌ای برای انتخابات مجلس آینده نداریم، گفت: ریش سفیدان با ایثار اصولگرایان را در انتخابات مجلس دهم به هم نزدیک کنند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امیدوار رضایی در گفت‌وگویی مشروح با خانه ملت، از نگاه خود آرایش فضای سیاسی کشور را در انتخابات مجلس آینده تشریح کرد. وي در پاسخ به اين سؤال كه شما 4 دوره نماینده مجلس بوده اید آيا فکر می کنید بار دیگر جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده شکل بگیرد گفت:

در جریان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی متاسفانه هنوز تشکل‌های مسؤلیت پذیر وجود ندارد، اگر چه آنها تجربه تلخ و شیرین بسیاری داشته‌اند و در برخی موارد سرشان به سنگ خورد و ضربه مغزی شدند ولی بیدار نشدند بنابراین معتقدم هنوز با آن ایده‌آل‌ها برای شکل‌گیری جبهه متحد فاصله داریم، به طور مثال اصولگرایان تلاش می‌کنند و دوست دارند به همدیگر نزدیک شوند اما گاهی به هم می‌پرند و این به نفع کشور نیست. همه تشکل‌ها و جریان‌ها باید ابتدا منافع ملی را در نظر بگیرند و سپس به فکر منافع خود باشند. در جریان اصول‌گرایی نیز امیدوارم با درس گرفتن از گذشته در جهت وحدت حرکت کنند. ايشان همچنين در پاسخ به اين سؤال كه پرسيده شد: با توجه به این که آقای محسن رضایی پس از انتخابات ریاست جمهوری92 اعلام کرد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی‌شود، برخی اخبار حکایت از این دارد که وی می‌خواهد از اهواز کاندیدای مجلس شود، آیا صحت دارد؟ گفتند: ما هيچ برنامه‌ای براي كانديداتوري دوره آينده مجلس نداريم. وي ادامه داد: آقای محسن رضایی نفس هم می‌کشد شایعاتی پشت سر وی درست می‌شود، نه هیچ قصدی برای کاندیدا شدن در انتخابات از حوزه اهواز را ندارد و آنچه که شناخت من از وی است، او همیشه تکلیفی عمل کرده است و اگر در دور گذشته اصول‌گرایان توصیه‌ای که وی درباره وحدت داشت را می‌پذیرفتند و دور هم جمع می‌شدند و هر کسی که ادعای کاندیداتوری داشت می‌آمد و در آن جمع درباره برنامه‌های خود توضیح می‌داد، برخی اتفاقات رخ نمی‌داد. اگر چه محسن رضایی هیچ گاه اتحاد اصولگرایان را رد نکرد اما وارد آشفته بازاری که در این جریان بود نشد. به طور مثال در انتخابات ریاست جمهوری اخیر برخی از کاندیداهای اصولگرایی وحدت کلامی داشتند اما یکدیگر را در مناظره‌های تلویزیونی تخریب می‌کردند و برادرم نیز از قبل پیش بینی این وضعیت را داشت و معتقد بود وحدت اصول‌کرایان باید پایدار باشد. دكتر اميدوار رضايي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه آیا محسن رضایی در سن 60 سالگی به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام اکتفا می‌کند گفت:

دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را مقام معظم رهبری به وی تکلیف کرد، وی قصد داشت به دانشگاه برود و در کسوت استادی به خدمت بپردازد. او امروز رابط اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب است و منافع انقلاب برای او ارزش فراوانی دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. قابل توجه بعضي ها…

  2. … 16سال بس ات نبود ؟چه گلی به سر شهر زدی ؟ هتل ؟ فرودگاه ؟راه آهن رو اوردی ؟ در مقابل کی پاسخگو هستی این همه دارن داد می زنن ما هیچی نداریم رو می شنوی نه آقای نماینده قدیم دیگه ما سرمان به سنگ خورده ….بیدار شدیم

  3. حالا برن جشن بگيرن و پايكوبي كنن مخا لفان برادران رضايي. دكتر اميدوار شما نماينده هم نباشين افتخار ما هستيد.

  4. حالا كدومش اومده جناب حسني؟ اين داد و بي داد را چه كسي منعكس ميكند. راست ميگي سربه سنگ خوردن تكرار نميشود.اين سه سال نمايان است. جز نخبه كشي و قوم بازي و جنجال افريني/چيز ديگري هم بوده؟ خود خواص هم ميدودند كه تلاش هاي رو همچنان دكتر اميدوار داره انجام ميده حتي عزيزاني كه با نامه هاي در دست از دفر نماينده فعلي به بيمارستان لقمان ميروند و انجام ميشود اين يك نمونه اش بود.

  5. آقا محسن رضایی درهر جایگاهی که باشد افتخار خوزستان بزرگ است ایشان زحمت هایی که برای این انقلاب کشیده اند قابل جبران نیست هر چند که ایشان در این چند سال اخیر دارای پست اجرایی نبودند و نباید از ایشان انتظارات بی جایی داشت و معمولا انسانهایی که در کارشان صداقت دارند مورد ظلم واقع می شوند.ولی ای کاش آقا محسن حداقل برای مجلس برنامه ای داشت………

  6. با احترام به تمام نظرات من از اقا محسن که تنها کسی است که مدافع امام و انقلاب بعد از مقام معظم رهبریست حمایت میکنم واز همه ی شما میخاهم قبل از نظر دادن به مرد غیرت روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس توجه کنید و که تا الان کوچکترین مشکلی نداشتند ونقطه ضعفی نداشتند.و در اینده حسرت این مرد بزرگ را خواهیم خورد.بیایید قدر داشته هایمان را بدانیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.