• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

در اولين جلسه سال 93 شورای اداری مسجدسلیمان چه گذشت؟

  • کد خبر : 7017
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

حجت الاسلام اميني: اميدوارم با تمهيداتي كه دولت خواهد انديشيد آمار بيكاري شهرستان كاهش يابد./ دكتر اسماعيل جليلي:  مردم انتظار  دارند كه مسئولين بهداشت و درمان شهرستان خدمات بهتری را ارائه دهند./مهندس گورويي: استاندار خوزستان اجازه ورود خودرو براي اورژانس و شهرداري را با قيمت منطقه آزاد به مسجدسليمان داد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولين […]

حجت الاسلام اميني: اميدوارم با تمهيداتي كه دولت خواهد انديشيد آمار بيكاري شهرستان كاهش يابد./ دكتر اسماعيل جليلي:  مردم انتظار  دارند كه مسئولين بهداشت و درمان شهرستان خدمات بهتری را ارائه دهند./مهندس گورويي: استاندار خوزستان اجازه ورود خودرو براي اورژانس و شهرداري را با قيمت منطقه آزاد به مسجدسليمان داد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولين جلسه شوراي اداري سال 93 شهرستان مسجدسليمان با حضور  حجت الاسلام اميني امام  جمعه، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان  و جمعي از مسئولين شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام اميني با اشاره به نرخ بيكاري در مسجدسليمان ابراز اميدواري كرد با تلاش همه مسئولين و تمهيداتي كه دولت خواهد انديشيد آمار بيكاري شهرستان كاهش يابد.

ايشان در ادامه سخنان خود به برگزاري برنامه هاي فرهنگي  در ايام نوروز اشاره كرد و از تمامي دست اندركان برگزاري اين برنامه ها تقدير و تشكر نمود و گفت: دفتر امام جمعه در برگزاري برنامه هاي فرهنگي كه به شناسايي هر چه بيشتر اسطوره ها  و شخصيت هاي ارزشي و ايلي مي پرداخت تا آنجايي كه مي توانست كمك كرد… دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي سخنران بعدي اين برنامه بود. وي گفت:

بیکاری مهم ترین دغدغه امروز  همشهريان ماست و ادامه داد: از همه دست اندركاران و مسئولين انتظار داريم با برنامه ريزي و گذاشتن وقت در رفع اين بحران تلاش كنند. ايشان همچنين از وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان گلايه كرد و گفت: مردم انتظار  دارند كه مسئولين اين حوزه خدمات بهتری را ارائه دهند.

وي ابراز اميدواري كرد: اگر روح امید به زندگی در این شهرستان رونق بگیرد، می توان اين نوید را داد که مسجدسلیمان در سایر زمینه ها نيز احیاءگردد… ايشان از مسئولین ادارات شهرستان خواست تا با تدوین الویت های کاری خود و نیز نیازهای اداره مطبوع در سایر بخش ها، برای جذب سرمایه ارائه فهرست و اعتبارات و باز تعریف ضرورت ها برای تخصیص بودجه ی  استانی اقدام كنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان در ادامه ضمن تبريك به خاط صعود مقتدرانه تيم فوتبال نفت به ليگ برتر گفت: شور و نشاطي كه اين پيروزي در مردم به وجود آورد غير قابل وصف است.

وي گفت: از اين موقعيت نبايد به سادگي گذشت و بايد از اين فرصت براي پيشبرد وضعيت مسجدسليمان از نهايت بهره برداري را داشته باشيم. ايشان در بخش ديگري از سخنان خود از تشكيل كارگروهي براي پيگيري و حل معضل بيكاري و اشتغال جوانان به عنوان اصلي ترين دغدغه ي حال حاضر مردم سخن به ميان آورد و گفت:

با تشكيل اين كارگروه و جلسات مستمر و برنامه ريزي هاي انجام شده و همچنين پيگيري هايي كه براي راه اندازي شركت هاي پتروشيمي و آلومينيوم سازي با تلاش همه مسئولين داشته ايم اميدواريم  هر چه سريع اين معضل مرتفع تا مردم ديگر دغدغه ي بيكاري فرزندان خود را نداشته باشند. فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشكر از مهندس مقتدايي استاندار خوزستان اين مژده را داد كه  استاندار خوزستان اجازه ورود خودرو براي اورژانس و شهرداري را با قيمت منطقه آزاد به مسجدسليمان داده است

وي در بخش پاياني سخنان خود از مسئولين امر خواست با توجه با اجراي فاز دوم هدف مندي يارانه ها نظارت خود را بر بازار بيشتر كنند چرا كه در غير اين صورت اين مردم هستند كه متضرر خواهند شد. در ادامه تعدادي از مسئولين شهرستان به ارائه گزارشي از عملكرد دستگاههاي مربوطه  و مشكلات موجود ادارات تحت امر خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 13
  1. آقای نماینده محترم :تاروحیه نخبه کشی و برخورد با مدیران شایسته دراین شهر به خاطر مسائل سیاسی وجود دارد نباید امید به وجود اداراتی پویا و موفق داشت شما با کمال تاسف نتوانستید توازن را دراین شهربه وجود آورید مرادی جان تشکر

  2. آقای جلیلی مدیر ضعیفی مانند دکتررحیم پور را چه کسی به جای حیدرنژاد آورد؟یادتان رفت خودتان ایشان را آوردید که با الفبای مدیریت بیگانه و دوسال رییس شبکه بهداشت بودند؟حالا هم از قلعه تل رفته اید برای این شهر بزرگ و پرمشکل مدیر آوردید؟ بعد از مشکلات بهداشتی درمانی گلایه می کنید؟این همه مشکلات نتیجه عملکرد خودتان است فرافکنی نکنید.

  3. آقاي جليلي لطفا تلاش كنيد كل استان خوزستان بتوانند از ماشين هاي منطقه آزاد اروند استفاده كنند. مگر خون اهوازي ها از ما رنگين تر است چرا اونا ببتونن و ما نتونيم.

  4. انشالله فرماندار محترم نظارت بيشتري بر عملكرد ادارات شهرستان داشته باشد خصوصا در برخورد بعضي مديران و كارمندان با ارباب رجوع.

  5. باورصاد wrote on ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۳, ۱۲:۰۲

    جناب جلیلی می دانید ادارات شهرما چرا ناکارامدهستند یک روز صبح تشریف ببر سه راهی لالی ببین چند ماشین دولتی که مدیران ادارات مسجدسلیمان هستند به این شهر وارد می شوند من یک روز درهمین مسیر تا بتوند شمردم ۲۱ خودرو دولتی تا ساعت ۹به طرف مسجدسلیمان می امدند افسوس خوردم وقت اداری این مدیران از ساعت ۹ شروع می شود غیربومی هستند و هزینه استهلاک و راننده و بنرین بمانند و لی متاسفانه اندک مدیران بومی شهر با نگاه قومی و سیاسی شما برخورد می شونداین نتیجه عملکرد شما است که تحمل مدیران بومی موفق اما مشکوک به عدم همسویی را ندارید…نمیدانم درس مدیریت چه خوانده اید وجود یک مدیر توانمند بومی ارزش به دهها مدیر غیر بومی دارد

  6. مهندس گورویی: استاندار خوزستان اجازه ورود خودرو برای اورژانس و شهرداری را با قیمت منطقه آزاد به مسجدسلیمان داد.

    جناب فرموندار این که گفتید برای همه شهرستانهاست نه فقط مسجدسلیمان .
    اگه راست میگین کاری کنین که تردد خودروهای سواری هم برای مردم مسجدسلیمان آزاد بشه .
    چون این حق همه مردم استان هست و این یه دلخوشی کوچک برای مردم مسجدسلیمان خواهد بود
    چرا نفت و گاز و آب و برقی که در مسجدسلیمان تولید میشه مال همه استان و کشور هست و چیزی از آن عاید مسجدسلیمان و مردمش نمیشه اما موقعیت بندری و آزاد اروند فقط مال شهرهای جنوبی باید باشه؟؟؟

  7. یعنی 36روز هیچ جلسه ای برای شهر برگذارنشده ما که هروقت به ادارات میرویم میگویندمدیر جلسه اداری فرمانداری است

  8. اقاي جليلي خود كرده را تدبير نيست.مديران را جنابعالي مديريت ميكنيد دكتراي محترم مديريت. دو سال جز قوم گرايي.راندن نخبگان/راي دادن به كساني كه نامزد مدير كلي فلان اداره استان بودند و غير بختياري و تو خود بخوان حديث مفصل از اين…../ خيالت كه اسوده شد كه دكتر رضايي اعلام كرده برنامه اي براي انتخابات مجلس ندارد.

  9. سلام
    جناب آقای رضا دقیقا متوجه باش که چه مینویسی من متعلق به همین قومی هستم که در این شهر زندگی میکند
    قبل از دکتر جلیلی خیلی ها قوم گرایی کردند آنوقت شما کجا بودی؟

  10. سلام ياسر جان. جايي نرفته ام. شفاف بگو قبل از دكتر جليلي يعني كي؟ اهانت كه نكردم كه مواظب حرف زدنم باشم…..

  11. دوستان عزيز دكتر جليلي و برادران رضايي همه از افتخارات اين ديار هستند. والله بختياري را همين مسائل عقب انداخته چرا مي خواهيم با ازبين بردن و تخريب يكي ديگري را بالا بكشانيم.به اعتقاد من هم دكتر جليلي هم برادران رضايي و هم ديگر نخبگان مسجدسليماني آنقدر بالا هستند كه كسي نمي تواند با اين حرف ها آنان را تخريب كنند. پس بياييد در كنار هم براي آباداني مسجدسليمان تلاش كنيم و دست از اين جدال ها برداريم.

  12. سلام ان شالله افرادي مانند………. از رو زمين بلند بشند كه اينقدر ظلم مي كنن به كادر بيمارستان خدايا يعني كسي نيست بيا جا اين آدم هرچند كه از اهواز پشتش پر و هواش دارند اي كاش نماينده يا فرماندار يا امام جمعه كاري بكنن بخدا معضلي بزرگي برا بهداشت و درمان شهر شده.

  13. آقای رضا
    وقتی تو جلیلی را متهم به قوم گرایی میکنی حتما رفتار ایشان با اهداف جنابعالی ومطامع شما در تضاد است والا ربطی نداشت بگی خیالت راحت شد از نیامدن رضایی؟
    حالا آقای رضایی بیاد یا نیاد اونم برادر ارزشمند ماست
    چرا همیشه سعی میکنید مطالبی بنویسید که روش فکر نکردید
    همه می دانند که اقوام در مسجدسلیمان جزء لاینفک مسائل هستند .تو هر وقت تونستی بی طایفه عمل کنی میتونی از مسجدسلیمان بری.قطعا میدونی که قبل از جلیلی طایفه گرایی بوده که وقت مردم را تلف کردید
    به اندازه 20 برابر همه ادوار نمایندگان گذشته تو این دوسال جلیلی به این شهر سر زده
    ومسائل را از نزدیک بررسی میکنه
    کمی چشماتو باز کن و ببین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.