• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

برگزاری یادواره شهدا دانشجو در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7009
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، اولین یادواره شهدا دانشجوی این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، در این مراسم، حجه الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، اولین یادواره شهدا دانشجوی این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان، در این مراسم، حجه الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آیه ۱۹۳ سوره آل عمران گفت: ملت ایران با الهام گرفتن از این آیه در سال ۱۳۵۷ به ندای رهبر خود لبیک گفتند و برای خدا قیام کردند و به پیروزی رسیدند. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امام(ره) به جز انجام وظیفه و تکلیف به هیچ چیز دیگر نمی اندیشید و برای ایشان شعار زنده باید یا مرده باید هیچ تأثیری در حرکت تاریخ ساز و آرمانی وی نداشت.

حجه الاسلام والمسلمین شفیعی در خصوص مقایسه ملت ایران با امت صدر اسلام گفت: با مطالعه تاریخ صدر اسلام می توان به این نکته اشاره کرد که ملت آن دوران با پیامبر اکرم(ص) و یا امام زمان خود تعامل خوبی نداشتند حال اینکه امام خمینی (ره) هشت سال دفاع مقدس را  با وجود دشواریهای زیاد  با حضور مردم و جوانان اداره کرد و یک بار از مردم اعلام نارضایتی نکرد و به نقل از این رهبر آزاده “ملت ایران چهره منور تاریخ هستند.”وی گفت: انقلاب اسلامی ایران منشاء تحولی عظیم در فکر و ایده جوانان بود، جوانان در پی دعوت امام خود، وارد عرصه های مختلف شده و توانمندی خود را ثابت کردند و در راه حمایت از ولایت فقیه حتی از نثار جان در جنگ تحمیلی  دریغ نکردند و نشان دادند که همیشه گوش به فرمان امام(ره) هستند.

حجه الاسلام والمسلمین شفیعی در بخشی دیگر گفت: بعضی گفته اند بسیج یک ارگان نظامی است و برای همین تأسیس شد در حالی که کاملاً اشتباه است چرا که چشم انداز امام(ره) از تأسیس بسیج که یک سال قبل از آغاز جنگ تحمیلی به وجود آمد این بود که جلوی توطئه های دشمنان را در خصوص انقلاب نوپای ایران بگیرد . مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز در باره انقلاب فرهنگی گفت: دغدقه انقلاب فرهنگی این بود، که جامعه ی تازه متولد شده ایران بر اساس آموخته های دینی اداره شود و به همین لحاظ  در دانشگاهها جلوی تدریس متونی که با آرمان های انقلاب اسلامی در تناقض بود گرفته شد. حجه الاسلام والمسلمین شفیعی در بخشی دیگر گفت: جدیداً بحث هایی از طرف غربیان علیه ایران مطرح می شود که یک دخالت آشکار در حکومت ایران اسلامی است و با چه مجوزی به خود اجازه می دهند در حکومت کشورهای دیگر دخالت کنند؟ در حالی خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و در سال های گذشته مردم کشورهای مختلف را به خاک و خون کشیدند چگونه می توانند مدعی شوند در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود؟ آنچه غربیان به عنوان حقوق بشر مطرح می کنند برخی از شعائرش در زندگی حیوانات هم مصداق ندارد. لازم به ذکر است در ابتدای جلسه مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم به کلیه حضار، به طور مختصر در خصوص یادواره شهداء گفت: امروز ما اینجا جمع شده ایم تا یاد کنیم از شهدای دانشجویی که رفتند تا ما بمانیم، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.