• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

بهروز مكوندي: هنوز براي فصل آينده صحبت هاي نهایی را انجام نداده ايم

  • کد خبر : 7005
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در خصوص شرایط اين تیم اظهار داشت: هم‌اکنون مسئولان باشگاه در زمینه 3 موضوع مشغول به فعالیت هستند تا موارد مورد نظر را بررسی و برطرف کنند. در همین زمینه ستادی تشکیل شده است تا در مورد برطرف کردن مشکلات ورزشگاه، تبدیل ساختار سازمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در خصوص شرایط اين تیم اظهار داشت: هم‌اکنون مسئولان باشگاه در زمینه 3 موضوع مشغول به فعالیت هستند تا موارد مورد نظر را بررسی و برطرف کنند. در همین زمینه ستادی تشکیل شده است تا در مورد برطرف کردن مشکلات ورزشگاه، تبدیل ساختار سازمان به مؤسسه فرهنگی برای ورود به لیگ برتر و انتخاب سرمربی و بازیکن تصمیم بگیرند.

وی در مورد این که آیا برای سرمربی گری فصل آینده نفت صحبتی با او شده است یا خیر عنوان کرد: صحبت ضمنی با من شده است اما حرف نهایی صورت نگرفته است. به هر حال این حق طبیعی باشگاه است که با هر سرمربی صحبت کند اما علاقه‌مند هستم که در شهر خودم فعالیت کنم و بتوانم باعث موفقیت تیم شوم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد هزینه‌های باشگاه برای حضور در لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه متعلق به وزارت نفت است. هر چند که باشگاه در لیگ یک هزینه کمتری کرده بود اما برای حضور در لیگ قطعاً باید با هزینه بیشتری وارد مسابقات شود زیرا قیمت بازیکنان و سطح آن ها نسبت به لیگ دسته اول متفاوت است. مسئولان شرکت ملی نفت ایران صاحب اصلی باشگاه هستند و جلسات متعددی با مسئولان برگزار می‌کنند تا شرایط را برای حضوری قدرتمند در لیگ مهیا بسازند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدوارم این زمان کشی در نهایت به ضرر نفت تمام نشه. باید از سرنوشت تیمهایی مثل گهر دورود و آلومنییوم هرمزگان درس عبرت گفت و با یه برنامه ریزی درست حضوری موفق و تثبیت کننده در سال اول و نگاهی بلندتر در جهت کسب سهمیه آسیایی و انشالا قهرمانی در لیگ برتر را شاهد باشیم.به نظرم در حال حاضر بهترین گزینه خود بهروز خان مکوندی میباشد. سرمربی نفت باید بچه مسجدسلیمان باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.