• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

در غفلت مسئولین شهری/ دانش آموزان مدرسه راهنمایی حضرت زینب (س) اندیکا پول تو جیبی خود را برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر اهدا کردند.

  • کد خبر : 6824
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۶:۳۷

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، پس از انتشار خبرهایی در سطح شهرستان، مبنی بر وضعیت نامطلوب تپه شهدای گمنام و لزوم همکاری همه اقشار مردم برای ساخت یادمان شهدای گمنام، عصر دیروز دانش آموزان کلاس سوم راهنمایی حضرت زینب (س) ناصرخسرو در یک اقدام خودجوش، تصمیم گرفتند […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، پس از انتشار خبرهایی در سطح شهرستان، مبنی بر وضعیت نامطلوب تپه شهدای گمنام و لزوم همکاری همه اقشار مردم برای ساخت یادمان شهدای گمنام، عصر دیروز دانش آموزان کلاس سوم راهنمایی حضرت زینب (س) ناصرخسرو در یک اقدام خودجوش، تصمیم گرفتند تا پول تو جیبی روز خود را برای ساخت یادمان شهدای گمنام اهدا کنند.

اما نکته قابل توجه همراهی مدیر این مدرسه با دانش آموزان بود که طی یاداشتی به مسئول پیگیری احداث یادمان شهدای گمنام، آمادگی خود را برای اهدا قسمتی از حقوق خود اعلام کرد.

هر چند پول اهدایی این دانش آموزان بسیار ناچیز بود، اما نفس این کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد. تپه شهدای گمنام شهرستان اندیکا پس از گذشت یک سال از تشییع این شهدا در وضعیت نامطلوبی به سر می برد و چندی است که مردم شهرستان با محوریت فرمانده سپاه، به تکاپو برای ساخت یادمان این شهدا افتاده اند. گفتنی است در بودجه سال گذشته شهرستان،مبلغ 120 میلیون تومان برای ساخت یادمان شهدا لحاظ گردیده بود که تاکنون خبری از آن نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.