• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

غلامرضا بهروان: مسئولين مسجدسليمان بايد مسئله نور ورزشگاه، اسکوربورد و هتل را حل کنند

  • کد خبر : 6734
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با بیان این که پیش‌تر به مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص امکانات سخت افزاری هشدار داده‌ایم، گفت: ما بلافاصله نمایندگان خود را برای ارزیابی امکانات ورزشگاه مسجد سلیمان به این شهر می‌فرستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان غلامرضا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با بیان این که پیش‌تر به مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص امکانات سخت افزاری هشدار داده‌ایم، گفت: ما بلافاصله نمایندگان خود را برای ارزیابی امکانات ورزشگاه مسجد سلیمان به این شهر می‌فرستیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان غلامرضا بهروان در خصوص وضعیت امکاناتی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: من به مردم شهر مسجدسلیمان و همچنین مشهد به خاطر صعود به لیگ برتر تبریک می‌گویم. در این باره سوالاتی از من مطرح می‌شود و باید بگویم که تیم مسجدسلیمان برابر الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا استانداردهای لازم را ندارد که قبلا به آنها هشدار دادیم. وی در این باره اضافه کرد: ما بلافاصله افرادی را برای بازدید از امکانات ورزشگاه مسجد سلیمان و دیگر امکانات جانبی به این شهر می‌فرسیتم تا پس از بررسی دوباره، مشکلات موجود را به اطلاع آنها برسانیم. موضوع هتل خیلی مهم است. دسترسی راحت مردم به ورزشگاه نیز باید مد نظر قرار گیرد. وضعیت نور و چمن ورزشگاه هم را نیز باید به استاندارد برسانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. … یهو بگو نیلیمتون بیاین 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.