• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

محمدرضا زمانپور: قطعاً اعضاي شوراي شهر با واگذاري يك قطعه زمين به بازيكنان نفت موافقت خواهند كرد

  • کد خبر : 6685
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

قطعاً اعضاي محترم شوراي شهر با پيشنهاد اينجانب در واگذاري يك قطعه زمين به اين عزيزان ه موافقت خواهند كرد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك صعود مقتدرانه تيم فوتبال نفت مسجدسليمان به ليگ برتر گفت: دست همه مردم را […]

قطعاً اعضاي محترم شوراي شهر با پيشنهاد اينجانب در واگذاري يك قطعه زمين به اين عزيزان ه موافقت خواهند كرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك صعود مقتدرانه تيم فوتبال نفت مسجدسليمان به ليگ برتر گفت: دست همه مردم را مي بوسم به خاطر تمامي حمايت هايي كه از تيم فوتبال نفت داشته اند چرا كه اگر حضور اين همه هوادار پرشور و حمايت همه جانبه آنان نبود قطعاً صعود به ليگ برتر با وجود اين همه كارشكني كار بسيار دشواري بود. عضو شوراي شهر مسجدسليمان گفت: من اين پيروزي تاريخي را به سرمربي محجوب نفت بهروز مكوندي، كادر فني، بازيكنان، مسئولين نفت و همه هواداران و مردم شريف مسجدسليمان تبريك عرض مي نمايم. زمانپور ادامه داد: امروز روزي ست كه همه مسئولين بايد دست در دست هم بدهند و شرايط حضور قدرتمندانه تيم نفت در ليگ برتر همچنين شرايط ميزباني هر چه بهتر بازي ها در مسجدسليمان را فراهم نمايند. مسئولين شهرستان و استان بايد با راه اندازي هر چه سريع ترفرودگاه و ساخت هتل بهانه را از آقاياني كه مي خواستند نفت به ليگ برتر نيايد بگيرند، كار ما تازه شروع شده است، قطعاً حضور تيم فوتبال نفت در ليگ برتر مي تواند منشاء بركات فراواني براي شهرستان باشد. وي گفت: تا امروز همه دست به دست هم دادند تا تيم نفت به ليگ برتر صعود كند و از امروز به بعد بايد براي فراهم كردن شرايط ميزباني در مسجدسليمان و تثبيت حضور تيم در ليگ برتر تلاش كنيم.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كه از او در ارتباط با پرداخت پاداش وعده داده شده به بازيكنان نفت گفتند: بايد از كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال نفت كه در سرما و گرما براي صعود اين تيم تلاش كرده اند به نحو شايسته اي تقدير شود. شوراي شهر مسجدسليمان قبل از بازي مبلغ 1 ميليون را براي بازيكنان و كادر فني در نظر گرفتند اما با شور و نشاطي كه در شهر به وجود آمد قطعاً اعضاي محترم شوراي شهر با پيشنهاد اينجانب در واگذاري يك قطعه زمين به اين عزيزان موافقت خواهند كرد. من مطمئن هستم مردم بسيار خوشحال خواهند شد به جاي اين همه تصرف غير قانوني زمين در شهر طي اين سال ها توسط افراد سودجو، اين عزيزان كه براي مسجدسليمان افتخار آفريني كرده اند صاحب زمين شوند و اين مي تواند يك فرهنگ سازي و انگيزه اي باشد براي ديگر جوانان برومند شهرمان كه در صحنه هاي مختلف ورزشي، علمي، فرهنگي و …براي مسجدسليمان افتخار آفريني كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 15
  1. با تبريك صعود شيران زاگرس تشكر مي كنيم از آقاي زمانپور. انصافا حق آن ها بيش از اين چيزاست.

  2. دست شما درد نكند انشالله كه وعده هاي مسئولين در ارتباط با پاداش صعود به ليگ بتر محقق گردد از اعضاي محترم شهر هم انتظار داريم پاداشي در خور براي بازيكنان و مربيان در نظر بگيرند. دست شما جناب زمانپور هم درد نكند خدا خيرت بده…

  3. آقا انشالله تنها وعده نباشد و پاداش قهرمانان و افتخار آفرينان نفت هر چه سريع تر داده شود. كاري كه اين ها انجام دادند به اعتقاد من يك قطعه زمين خيلي كمه با اين حال اميدوارم شوراي شهر با اين اقدام ثابت كند كساني كه به هر نوعي براي شهر افتخار آفريني مي كنند را مد نظر دارند تا ديگران هم انگيزه پيدا كنند.

  4. اقاي زمانپور ضمن تشکر ماقهرمانان زیادی توی رشته های دیگه داریم بفکر زمین وپاداش برا اونا هم باشید اونا حتی قهرمان اسیا وبین المللی هستند به عضویت تیم ملی دراومدن تو رشته دیگه غیر فوتبال بودن فراموششون نکنید.

  5. انصافا دست اعضاي شورا درد نكنه انشالله به فكر هنرمندان هم بيشتر باشند.

  6. عالي ست. خدا خيرت بدهد آ محمد رضا…

  7. شوراي شهر كار زيادي هم براي اين بازيكنان انجام نمي دهند. شما ميدونيد با صعود به ليگ برتر چقدر درآمد و امكانات به سوي شهر سرازير خواهد شد…

  8. من بنظرم تا یک مساله قطعی نشده نباید توسط یک عضو مطرح شود ایشان از کجا می داند که بقیه شون موافق هستن؟؟

  9. ای والله داری زمانپور…خدا خیرت بدهد مطمئن باشید شما نماینده مردم هستید و میبایست به فکر مردم باشید …خسته نباشی خدمت همه اعضا شورا که برای مردم کار میکنند و برای رضای خدا کار میکنند نه برای چیز های دیگر…

  10. په چی شد میدن آخرش یا نمیدین ؟

  11. البته من با نظر شهماروندی مخالف هستم

  12. خوشبحالشون…
    ما یک زمین کوچک داریم خواستیم از طریق قانونی سنددارش کنیم، اداره شهرسازی مسجدسلیمان یک سال و نیم خون توی دل ما کرده و جلوی پامون سنگ میندازه…. اما این بازیکنا به آسونی20 یا 30 قطعه زمین گیرشون میاد . البته حقشونه. 
    هرجا پای تبلیغات مسئولان وسط باشه هر کاری آسون میشه و سریع انجام میشه.

  13. جناب زمانپور….
    اهدای زمین به بازیکنانی که می آیند و میروند و برای همیشه در تیم نفت نخواهند ماند چندان منطقی به نظر نمی رسه.
    بجای این کار بنده به عنوان یک شهروند مسچدسلیمانی به شما پیشنهاد میدم که بیایید و با کمک شهرداری و شرکت نفت ، در هر یک از محلات مسجدسلیمان یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث کنید تا نوجوان ها و جوانهای محلات مختلف شهر بیشتر جذب فوتبال بشوند
    اینکار چند به مرور زمان چند نتیجه خوب خواهد داشت:

    اول اینکه اوقات فراغت بسیاری از نونهال ها و نوجوانها و جوانهای محلات مختلف رو با فوتبال پر خواهیم کرد

    دوم اینکه محلات مختلف میتونند تیم هایی تشکیل بدهند و با هم مسابقات رسمی برگزار کنند

    سوم اینکه از بین همین نونهالان و نوجوانان مطمئنا” تعداد زیادی مستعد جذب در تیم های فوتبال مسجدسلیمان در لیگ های استانی و کشوری خواهند شد و به نوعی یک کار پایه ای خواهد بود برای بازیکن پروری و در نهایت به تیم نفت مسجدسلیمان از این طریق کمک فوق العاده خواهید کرد.

    چهارم اینکه این هزینه ای که می کنید در جای درستی صرف شده و ماندگار خواهد بود برای مسجدسلیمان . وگرنه دادن ده ها قطعه زمین به بازیکنان و کادر فنی تیم نفت فقط و فقط صرف هزینه نابجا خواهد بود و در نهایت این زمین ها با هزینه بالا به شهروندان مسجدسلیمانی فروخته خواهد شد.

    با تشکر از شما جوان شایسته و اعضای محترم شورای شهر مسجدسلیمان.
    ضمنا” در صورتی که پیشنهاد بنده مورد توجه شما واقع شد و قرار شد اجرایی بشه بعنوان حق الزحمه بنده، باید در محله ما بازارچشمه علی هم از این زمین های فوتبال احداث کنید! متشکرم.

  14. سلام عرض میکنم به مردم شهید پرور مسجد سلیمان
    من به عنوان یک شهروند میخواستم بگم که زیاد دلمون خوش نباشه که این تیم تو لیگ بصعود به لیگ برتر بمونه
    صعود به لیگ برتر یک آرامش قبل از طوفان است

  15. آقای زمانپور این قطعه زمین های که می گوید از کجا میخواهید بیاورید؟……
    راستی مگر زمینی هم مانده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شاید تو بتونی به واسته آقایون خاص در شهرداری چند قطعه ای از زمین های ارتش بگیرید…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.