• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

طرح قرآنی 1447 در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می گردد

  • کد خبر : 666
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سيداحمدي مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در راستاي  فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون آموزه های دینی و قرآنی، اجرای مسابقات قرآنی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری و موسسات قرآنی قرار گرفت. کهزاد حبیبی سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی مسجدسلیمان به نقل از سید […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سيداحمدي مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در راستاي  فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون آموزه های دینی و قرآنی، اجرای مسابقات قرآنی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری و موسسات قرآنی قرار گرفت.

کهزاد حبیبی سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی مسجدسلیمان به نقل از سید فرید موسوی کارشناس امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان اظهار داشتند: امسال این طرح در تابستان با محوریت حفظ جزء 29 قرآن طی دو مرحله در همه رده های سنی برگزار خواهد شد.

مرحله اول به صورت شفاهی توسط کانون ها و موسسات برگزار می شود که در آن بر اساس نمرات اعلام شده از سوی مدیران طرح شرکت کنندکان می توانند با کسب حد نصاب نمره در قرعه کشی طرح 1447 شرکت کنند. حبیبی ادامه داد: ثبت نام از علاقمندان از تاریخ 10تیرماه آغاز و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت. وي گفت: علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر به واحد مساجد اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مسجدسلیمان – کارشناس امور قرآنی اداره سید فرید موسوی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.