• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

جشن صعود نفت مسجدسلیمان با حضور لرهای تهران و کرج برگزار می شود + نشاني

  • کد خبر : 6530
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

جمعی از نویسندگان و هنرمندان زاگرس نشین مقیم تهران و کرج، با انتشار یک فراخوان خواستار حضور پر شور در ورزشگاه قلعه حسن خان (شهر قدس استان تهران) برای حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شدند. متن اطلاعیه فراخوان به این شرح است: در حالی که نفت مسجد سلیمان می توانست صعود خود به لیگ […]

جمعی از نویسندگان و هنرمندان زاگرس نشین مقیم تهران و کرج، با انتشار یک فراخوان خواستار حضور پر شور در ورزشگاه قلعه حسن خان (شهر قدس استان تهران) برای حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شدند.

متن اطلاعیه فراخوان به این شرح است:
در حالی که نفت مسجد سلیمان می توانست صعود خود به لیگ برتر را از هم اکنون و پیش از بازی آخر مسجل بداند، با نامهربانی تصمیم گیرندگان فدراسیون فوتبال با کسر یک امتیاز مواجه شد تا رقابتش با تیم متمول و پایتخت نشین تهران به روز پایانی رقابت ها بکشد.  در همین راستا در روز پایانی رقابت ها، سه شنبه ۱۹ فروردین ماه، ساعت ۱۶ نفت مسجد سلیمان (که با ۳۹ امتیاز در صدر است) در بندرعباس به دیدار آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت؛ و قطعاً همتباران بختیاری و لر در استان هرمزگان، نفت مسجد سلیمان را در آستانه صعود تاریخی خود به لیگ برتر فوتبال تنها نمی گذارند.

در همین حال، تیم پیکان تهران (که با ۳۷ امتیاز در تعقیب نفت مسجدسلیمان) است در ورزشگاه شهداء شهر قدس (قلعه حسن خان) از تیم ته جدولی پرسپولیس شمال پذیرایی می کند. با توجه به شایعات مربوط به حمایت جریانات خاص از تیم تهرانی، لازم است همتباران پایتخت نشین با حضور در بازی پیکان – پرسپولیس شمال در قلعه حسن خان تهران، حامی منافع تیم نفت باشند.
در صورت تساوی نفت و آلومینیویم، تیم پیکان حتی در صورت برد با اختلاف یک گل هم صعود نخواهد کرد؛ اما با توجه به این که تیم پرسپولیس شمال سقوط خود را مسجّل می داند و انگیزه کافی نخواهد داشت، ضمن وجود احتمال تبانی، تیم پیکان این فرصت را خواهد داشت که با زدن گل های بیشتر تفاضل گل ضعیف خود را جبران نماید.
حضور هواداران بختیاری و لر در بازی پیکان و پرسپولیس شمال هشداری برای حق کشی های فدراسیون نشینان و انگیزه ای برای جنگندگی پرسپولیس شمال خواهد بود.
بنابراین از کلیه لرهای مقیم تهران و کرج دعوت می شود برای شرکت در جشن مردمی صعود تیم نفت مسجدسلیمان که سه شنبه ۱۹ فروردین ماه، ساعت ۱۶ در استادیوم شهداء قلعه حسن خان (شهر قدس استان تهران) برگزار میشود حضور یابند؛ همه در استادیوم شهداء شهر قدس جمع می شویم تا ضمن جلوگیری از هرگونه تبانی برای حذف نفت مسجدسلیمان، در صورت کسب نتیجه مساوی یا باخت تیم پیکان تهران و یا برد تیم نفت مسجدسلیمان در هرمزگان، «فوران نفت بختیاری» را در ورزشگاه شهداء قلعه حسن خان (شهر قدس) تهران جشن بگیریم.

نقشه و نشانی ورزشگاه شهداء شهر قدس (قلعه حسن خان) تهران:

نشانی:  ورزشگاه شهداء در شهر قدس (قلعه حسن خان) در غرب تهران واقع شده است و نشانی آن به این شرح است: تهران، کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح، شهر قدس، بلوار شهید کلهر، ابتداي خيابان ۳۰ متري شهدا (خیابان شورا سابق)، ورزشگاه شهداء

منبع/ ايبنا نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.