• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

جدال مسجدسلیمانی ها با بهروان در برنامه نود

  • کد خبر : 6522
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۷:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شب گذشته در اولین قسمت برنامه نود در سال چدید بحثی پیرامون امتیاز کسر شده از نفت مسجدسلیمان که اخیرا صورت گرفته و موجب نارضایتی هواداران و تعجب کادر فنی این تیم شده صورت گرفت. در ابتدای این بحث هدایت ممبینی کارشناس داوری که میهمان برنامه نود بود گفت: فارغ از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شب گذشته در اولین قسمت برنامه نود در سال چدید بحثی پیرامون امتیاز کسر شده از نفت مسجدسلیمان که اخیرا صورت گرفته و موجب نارضایتی هواداران و تعجب کادر فنی این تیم شده صورت گرفت. در ابتدای این بحث هدایت ممبینی کارشناس داوری که میهمان برنامه نود بود گفت: فارغ از این که من بچه هفتکل و خوزستانی یا بختیاری هستم باید بگويم که فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان حق زیادی به گردن فوتبال ایران دارد، استارت فوتبال ایران از این شهر زده شده، مردم خوزستان و مسجدسلیمان عاشقانه فوتبال را دوست دارند و انتظار دارند مسیولین هم با توجه به موقعیت و استعدادهایی که این منطقه دارد حمایت لازم را انجام دهند. در ادامه فردوسی پور مجری برنامه نود با اشاره به صحبت های بهروان در مصاحبه های اخیر افزود: اقای بهروان گفته اند مسجدسلیمان باید هتل داشته باشد که متاسفانه ندارد که اقای ممبینی در پاسخ گفت: خیلی از باشگاه های ما مشکل دارند و اگر قرار است فوتبال حرفه ای باشه باید برای همه باشد و برای همه قوانین حرفه ای رعایت شود.

در ادامه غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات روی خط تلفن آمد و در رابطه با مشکل مسجدسلیمان افزودند: در یک برنامه تلویزیونی از من در مورد وضعیت ورزشگاه و امکانات نفت در صورت صعود تیم مسجدسلیمان به لیگ برتر سؤال شد من هم آنچه حقایق و قانون Afc بود را گفتم وي ادامه داد: Afc روی امکانات ورزشگاههای ما خیلی تمرکز کرده و من برای مردم شریف مسجدسلیمان احترام زیادی قایلم و … بهروان در رابطه با یک امتیاز کسر شده از نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در ماه اسفند نامه ای از سوی کمیته انضباطی به ما داده شد مبنی بر کسر امتیاز از نفت مسجدسلیمان، نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج که ما منتظر ماندیم تا مطمین شویم این رأی قطعی می شود یا خیر و با مکاتباتی که با اقای نبی داشتیم وی از قطعی بودن این کسر امتیاز ها خبر داد. ولی طی روزهای گذشته کمیته انظباطی خبر داد که این رای ها هنوز قطعی نشده است.

بهروان مشکلات مسجدسلیمان برای میزبانی را مشکلاتی اعم از ورزشگاه، رختکن ها،نور ورزشگاه و…برشمرد وی در رابطه با مشکل هتل نیز افزود :ما به دوستانمان در مسجدسلیمان موضوع نبود هتل را گفتیم که آن ها در پاسخ گفتند: دانشگاه آزاد مسجدسلیمان خوابگاه دارد. حرف من این است که اگر یک تیمی با خود دو هزار هوادار به مسجدسلیمان ببرد این هوادارها کجا باید اسکان داده شوند؟ در ادامه این بحث دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و مهندس نظری مدیرعامل باشگه نفت مسجدسلیمان روی خط آمدند.

جلیلی در صحبت های خود افزود: سابقه فوتبال در مسجدسلیمان به بیش از 90 سال می رسد و مسجدسلیمان اولین شهر فوتبالی کشور است و با توجه به شاخص های مطرح شده از سوی Afc این آمادگی به طور کامل توسط شرکت ملی نفت ایران، مجموعه مدیران استانی و به خصوص مردم ورزش دوست مسجدسلیمان وجود دارد که نواقص اعلام شده برطرف بشود. وی ادامه داد: چیزی که ما از مجموعه دوستان که در ساختار سازمان لیگ به فعالیت می پردازند به خصوص در شرایط حساسی که تیم در حال پیشرفت و در مرحله صعود به لیگ برتر قرار دارد انتظار داشتیم که از نحوه گفتار و رفتارهای شائبه برانگیز خودداری کرده و هواداران این تیم و کادرفنی را دچار نگرانی نکنند.

در ادامه مهندس نطرس افزودند: که گله ما این است چرا در زمانی که تیم در آستانه صعود به لیگ برتر است باید این یک امتیاز کسر شود؟ در حالی که چهار ماه از بازی که ما را به بهانه اتفاقات رخ داده در آن تنبیه می کنند می گذرد! همچنین از آقای بهروان این گله را داریم که چرا در 16اسفند سه ساعت قبل از بازی برگشت با پارسه آن مصاحبه را انجام دادند. در پایان دكتر جلیلی ضمن تشکر از برنامه نود که در جهت شفاف سازی در این زمینه زحمت کشیدند و اين موضوع را مطرح کرند وي گفت: امیدوارم مجموعه دوستان، پیرو صحبت هایی که من با اقایان تاج و کفاشیان داشتم تلاش کنند مدیریت فضای فعلی بازی ها به گونه ای پیش برود که از هرگونه شائبه خودداری شود. تلاش ما هم در شهرستان و استان این خواهد بود که با قدرت به بازی ها ادامه داده و به محض اعلام حضور در لیگ برتر تمهیدات لازم را برای بازی ها و رعایت استاندارهای مربوطه انديشيده خواهد شد، وي ادامه داد: امیدوارم مجموعه سازمان لیگ هم در این امر ما را همراهی کند.

جلیلی در پايان سخنان خود اظهار داشت: ناگفته نماند آن خوابگاهی که جناب بهروان اشاره کرده اند در واقع خوابگاه نیست و هتل دانشگاه آزاد است علاوه بر آن یک هتل جهانگردی هم در مسجدسلیمان وجود دارد و حتی شرکت نفت هم یک هتل دارد و به نظر من بهانه اسکان تماشاگران که همراه تیم ممکن است به مسجدسلیمان بیاید فکر نمی کنم جز شاخص ها ی Afc باشد و آقای بهروان دارند سخت گیرانه عمل می کنند.

منبع/آسماري نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر مسجدسلیمانی ها…

  2. پیشنهاد می کنم بزرگان اهل ورزش و اهل قلم و مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان در صورت صعود تیم شهرمان به لیگ برتر، یک مستند کوتاه در راستای معرفی شهر مسجدسلیمان و بخصوص پیشینه ورزشی و فوتبالی این شهر که شامل گذشته پرشکوه ورزشی شهرمان باشه برای برنامه پربیننده نود تهیه و ارسال فرمایند که تاثیر بسیار موثری خواهد گذاشت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.