• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

مهندس پيرامون: امیدواریم رای کسر امتیاز تغییر کند/ معلوم نیست بهروان دنبال چه اهدافی است!

  • کد خبر : 6469
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه امیدوار است حکمی که در خصوص کسر امتیاز از تیمش صادر شده، توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگردانده شود، گفت: اظهارنظر بهروان بر اساس معیارهای فنی و واقعی نیست و اصلا مشخص نیست وی چه اهدافی را دنبال می‌کند. به گزارش سايت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه امیدوار است حکمی که در خصوص کسر امتیاز از تیمش صادر شده، توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگردانده شود، گفت: اظهارنظر بهروان بر اساس معیارهای فنی و واقعی نیست و اصلا مشخص نیست وی چه اهدافی را دنبال می‌کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، ابراهیم پیرامون، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، در خصوص کسر امتیازی که از تیمش با حکم کمیته انضباطی صورت گرفته، اظهارداشت: تیم نفت مسجد سلیمان هم اکنون با 40 امتیاز صدرنشین گروه دوم رقابت‌های لیگ یک است. البته اخیرا یک امتیاز از ما کم کرده‌اند که در حال انجام رایزنی‌های لازم جهت بازگردادن این یک امتیاز هستیم.

وی در همین خصوص افزود: در جریان دیدار تیم ما با تیم پارسه در آبان ماه سال گذشته، تماشاگران به یکی از بازیکنان تیم حریف اهانتی کردند که پس از گذشت چهار ماه، در شرایطی که موقعیت بسیار مناسبی در جدول پیدا کرده‌ایم و شانس اول صعود به لیگ برتر هستیم، تیم ما را به کسر یک امتیاز جریمه کرده‌اند. اتخاذ چنین تصمیمی در چنین زمانی نشان می‌دهد که برخی افراد اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. چنین تصمیماتی به سود چنین تیم‌های پرطرفداری نیست. تیم نفت مسجد سلیمان، یک ایل بختیاری را به عنوان طرفدار و پشتوانه خود دارد. به هرحال ما پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم بتوانیم این تصمیم را برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص اظهار نظر اخیر غلامرضا بهروان، مبنی بر این که “تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم برخورداری از امکانات مناسب، حتی در صورت صعود به لیگ برتر نیز از سوی AFC تایید نخواهد شد”، تاکید کرد: چنین صحبت‌هایی در واقع، قصاص قبل از جنایت است. اگر تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کند، کم و کاستی‌های موجود در ورزشگاه و سایر موارد همچون هتل و … را در مقطع زمانی پیش رو تا آغاز فصل بعد برطرف خواهیم کرد. برخلاف آنچه که عنوان شده، کمبودها آنچنان زیاد و لاینحل نیستند و به نظر می‌رسد اظهارنظر بهروان بر اساس معیارهای فنی و واقعی نیست و مشخص نیست وی چه اهدافی را دنبال می‌کند. به هرحال تاکید می‌کنم در صورت صعود تیم به لیگ برتر، نسبت به رفع تمامی کمبودها اقدام خواهیم کرد.

ابراهیم پیرامون خاطر نشان کرد:  ما در مسابقات لیگ برتر بارها شاهد بوده‌ایم که تماشاگران یک تیم طی مسابقات متوالی به داور مسابقه یا بازیکن حریف توهین کرده‌اند و مسئولان در مراتب سوم یا چهارم نسبت به جریمه باشگاه مربوطه اقدام کرده‌اند اما در لیگ یک می‌بینیم که تنها یک بار، آن هم چند ماه قبل، چنین اتفاقی برای تیم مسجد سلیمان رخ داده و چنین تصمیمی گرفته شده است که این تصمیم برای این باشگاه و خیل هوادارانش قابل قبول نیست. امیدوارم در این خصوص تجدیدنظر شود و هیات رییسه فدراسیون فوتبال بتواند این رای را برگرداند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.