• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

روایت حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان از دیدار با رهبری

  • کد خبر : 6302
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- روز یکشنبه اعضاء ستاد کنگره شهید علی مردان خان بختیاری به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدند برای مطلع شدن از جزئیات این دیدار در تماس تلفنی خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی  امام جمعه مسجدسلیمان از وی در ارتباط با این ملاقات پرسیدیم. به گزارش سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- روز یکشنبه اعضاء ستاد کنگره شهید علی مردان خان بختیاری به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدند برای مطلع شدن از جزئیات این دیدار در تماس تلفنی خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی  امام جمعه مسجدسلیمان از وی در ارتباط با این ملاقات پرسیدیم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ایشان اظهار داشتند: به بهانه بزرگداشت شهید علی مردان خان بختیاری به همراه آقایان محسن رضایی، سردار میرزاده،مهندس گروئی فرماندار مسجدسلیمان، روحانی شاعر روشن سلیمانی  و تعدادی چوقا پوش به عنوان نمادی از بیعت مجدد ایل بختیاری با نائب امام زمان رهبر انقلاب حضور داشتند. در این  ملاقات آقای محسن رضایی در سخنانی خدمت مقام معظم رهبری گفتند:

ایل بزرگ بختیاری و لر در طول تاریخ جز ارادتمندان به اسلام بودند،ایلی تمام شیعه که همیشه با جان و دل از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند. حاج محسن گفت: بختیاری ها شهدای فراوانی را تقدیم نظام و اسلام کرده اند، همین علیمردان خانی که به بهانه اش امروز جمع شده ایم پرچم مبارزه اش لا اله الا الله، محمداً ر سول الله، علی ولی الله بود که این حرف بسیار مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت. در ادامه این ملاقات حجت الاسلام روشن سلیمانی اشعاری را در مدح اسلام  خواند که این اشعار این بسیار مورد توجه و تفقد رهبر معظم انقلاب و جمع حاضر قرار گرفت. حجت الاسلام امینی گفت:

بنده نیزبه نیابت از جمع از محضر مقام معظم رهبری به خاطر توجه اشان به ایل بختیاری تشکر نمودم که جزء آخرین موارد عنایات ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت در محرومیت زدایی از منطقه در روستاهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان می باشد. وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز بیاناتی فرمودند که مشروح این بیانات به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خوشا به سعادتون حاج آقا. می دونم ما که سعادت دیدن آقا رو پیدا نمی کنیم تا بمیریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.