• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

دانشگاه پیام نور از دانشجويان ورزشكار مدال‌آورخود تقدير كرد

  • کد خبر : 6263
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان، در اين مراسم كه ظهر دوشنبه 26اسفند ماه برگزار شد، رئيس دانشگاه پیام نور با تاكيد بر اهميت ورزش و نقش آن در زندگي دانشجويان، ورزش را مايه نشاط، شادابي و تعالي جسم و روح دانست. بهرام […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان، در اين مراسم كه ظهر دوشنبه 26اسفند ماه برگزار شد، رئيس دانشگاه پیام نور با تاكيد بر اهميت ورزش و نقش آن در زندگي دانشجويان، ورزش را مايه نشاط، شادابي و تعالي جسم و روح دانست. بهرام نیک بخش با بيان ظرفيت‌ها ی موجود اين دانشگاه افزود: تجليل از ورزشكاران يكي از عواملي است كه مي‌تواند منجر به كسب موفقيت‌هاي بيشتري توسط آن ها شود، و به ‌طور حتم از اين طريق دانشجويان بيشتري جذب رشته‌هاي مختلف ورزشي مي‌شوند.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از این دانشجویان، موفقيت ورزشكاران را توكل به خداوند متعال، تلاش و تمركز بر روي فعاليتي كه انجام مي دهند دانست و افزود: ورزشكاران بايد در كنار ورزش و كسب مقام قهرماني، جنبه هاي ديگر  ورزش قهرماني كه همان جنبه پهلواني است را در نظر بگيرند وخواستار تعامل این دو نهاد جهت ارتقای ورزش های گروهی و انفرادی شدند.

در پایان اين مراسم از 23نفر از ورزشکاران در رشته‌هاي دو و ميداني، كشتي، والیبال، بدمينتون،کاراته و پرس سینه… كه در سطح مسابقات شهرستان و استان و کشوری عناوين مختلفي را به خود اختصاص داده‌اند،با اهداء جوایز تقدير به‌ عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.