• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

تذکر جدی دکتر جلیلی به بهروان ریيس سازمان لیگ فوتبال

  • کد خبر : 6212
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان، کادر فنی، هواداران با فرهنگ و با غیرت نفت مسجدسلیمان در خلق حماسه ای بیاد ماندنی، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای جلوگیری از تبانی های پایان لیگ تذکر جدی دادند وي همچنين به غلامرضا بهروان برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان، کادر فنی، هواداران با فرهنگ و با غیرت نفت مسجدسلیمان در خلق حماسه ای بیاد ماندنی، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای جلوگیری از تبانی های پایان لیگ تذکر جدی دادند وي همچنين به غلامرضا بهروان برای اظهارات غیر مسئولانه شان و همچنین برای پیشگیری از مشکلاتی که در روزهای پایانی سال های قبل مانع از نتیجه تلاش تیم و کادر فنی برای نتیجه بخشی در مسابقات بود هشدار داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع راني دکترجلیلی، نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شورای اسلامی در همین راستا دیداری بعدازظهر شنبه با کفاشیان رییس فدراسیون خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. تعصب تیم نفت داشتن و حس همشهری گری یعنی این . دردت منه سر هرکه سکوت کرد دکتر جان . عشق منی با این تذکراتت

  2. این خوبه که به اقای بهروان تذکر داده بشه که در حساسترین زمان رقابتهای لیگ یک صحبتهای تنش زا بیان نکنند اما باید به این نکته هم دقت کرد که این حرف رو اقای بهروان و همچنین اقای تاج در ابتدای شروع لیگ هم فرمودند که کلیه ی تیمهای لیگ یک اگر شرایط لازم AFC رو نداشته باشند ، در صورت صعود به لیگ برتر هم اجازه حضور در لیگ برتر رو ندارند چون باعث کاهش سهمیه های اسیایی ایران در لیگ قهرمانان اسیا میشود.
    خوبه که از الان مسئولین شرکت نفت و شهرداری نسبت به فراهم نمودن شرایط AFC اقدام کنند تا بعد از صعود تیم نفت به لیگ برتر مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
    ضمن اینکه شرایط AFC تنها مربوط به وضعیت استادیوم نمیشود بلکه به شرایط شهر از نظر وجود فرودگاه و هتل و راه های مواصلاتی مناسب و حمل و نقل عمومی و …. نیز مربوط میباشد.

  3. جهت اطلاع:نزدیک نبودن به مرکز شهر از جمله بانکها وپمپ بنزین مخصوصا ,ازشرایطی است که بایدبپذیریم وهمشهریان بدانندکه سخت گیریها به نوعی به نفع خودمان است حداقلش این است که مدیران حساب شده هزینه کنند وکار اساسی انجام دهند

  4. آقاي دكتر يه تذكر هم به مديران زير دستتان بدهيد كه به حوزه انتخابيه برسن و مشكلات رو بر طرف كنن كه بهونه نشه براي ايراد گرفتن امكاناتي براي سعود به ليگ.

  5. برگزاري مسابقات ورزشي با اهميت مخصوصا در سطح بين المللي ( نظير المپيک ، جام هاي جهاني و… )در يک شهرمعمولا فرصتي را براي عمران وابادي آن شهر فراهم ميکند و موجب سرمايه گذاري هاي جديد مثلا بهبود شبکه حمل ونقل شهري ،احداث خيابان و هتل و فضاهاي شهري و…آبرومند مي شود لذا خوب است با پيروي از اين الگوي جهان شمول مقامات و نهاد هاي شهر مسجدسليمان هم با استقبال از شرايط و فرصت بوجود آمده فعلي در خصوص حضور تيم هاي ورزشي شهر در ليگ هاي معتبر داخلي و خارجي با انگيزه کافي به تجهيز و احياي دوباره شهر به پردازند.

  6. مسجدسلیمان زادگاه فوتبال در ایران بوده چون انگلیسیها با نفت آنرا در بیش از صد سال پیش در مسجدسلیمان راه انداختند . با ثروت نفتش همه شهرهایی که در لیگ برتر هستند صاحب ورزشگاه استاندارد است اما شهر مسجدسلیمان خودش دارای یک ورزشگاه با استاندارد های حتی فدراسیون فوتبال ایران نیست. و به همین گناه !!! مسئولی در این فدراسیون فرموده اگر تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر راه یابد بدلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد به این لیگ راه نمیدهد !!! این خبر خودش مصداق و سندی دیگر بر نا سپاسی های دیرین از مردم این شهر بوده که از 100 سال پیش در طول فعالیت صنعت نفت اقتصاد کشور مدیون کوشش ها ی آنان بوده است.

  7. سلام خدمت جناب مرادی عزیز و دیگر دوستان گرامی .
    فرمایش جناب دیاکو کاملاً متین و صحیح هستش. 
    بهتره ضمن حمایت و تعصب همه جانبه به مقررات و ضوابط موضوعه نیز احترام بگذاریم. 
    انشالله که مشکل فوق به نحو شایسته مرتفع میشه . گرچه ما اصولاً با نگرش پیروزی بر آلومینیم بایستی لیگ رو به پایان برسونیم ، ولی فراموش نکنیم که صرف نظر از مسائل فوق ما بایستی ضمن حمایت همه جانبه ، ادب و فرهنگ اصیل بختیاری رو به کشور بشناسونیم ، بدیهی است که در صورت تداوم برخی حرکات و شعارهای ناشایست که از سوی برخی تماشاگران مشاهده میکنیم ، تصمیماتی اینچنین که تضییع حقوق تیم محبوب نفت و شهروندان رو در پی خواهد داشت ، دور از ذهن نخواهد بود. 
    به امید پیروزی تیم نفت در دیدار پایانی و صعود مقتدرانه به لیگ برتر. 
    با احترام “مسعود حفیظی”

  8. ما بچه های اندیمشک و شوش از صعود تیم نفت مسجد سلیمان بسیار خوشحال هستیم و تا آخرین نفس از این تیم حمایت میکنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.