• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

کاظم کریمی در یاسوج، به یاد “مسعود بختیاری” خواند

  • کد خبر : 6190
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین یادمان رسمی “مرحوم مسعود بختیاری” با اجرای گروه کوچه باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک و خوانندگی کاظم کریمی در یاسوج برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از بشارنیوز، این اجرا اولین یادمان رسمی مرحوم مسعود بختیاری و اولین تجربه آواز سنتی “اصیل ایرانی” کریمی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین یادمان رسمی “مرحوم مسعود بختیاری” با اجرای گروه کوچه باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک و خوانندگی کاظم کریمی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از بشارنیوز، این اجرا اولین یادمان رسمی مرحوم مسعود بختیاری و اولین تجربه آواز سنتی “اصیل ایرانی” کریمی بود که از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری در سالن حکیم جورجانی یاسوج در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و در مایه دشتی و آواز شور برگزار شد.

گروه موسیقی کوچه باغ به سرپرستی شاهرخ سرلک و خوانندگی کاظم کریمی و متشکل از هنرمندان تراز اول کشور در سالن حکیم جورجانی یاسوج به اجرای برنامه پرداخت.

این کنسرت با همکاری انجمن موسیقی استان و با حمایت شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل منابع طبیعی و صدا و سیمای مرکز استان و شهرداری و شواری اسلامی شهر یاسوج برگزار شد که هر شب میزبان بیش از ۵۰۰ نفر از چهره های علمی و دانشگاهی، هنرمندان، مدیران ارشد استان و فرهیختگان استان بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.