• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

مراسم توديع و معارفه رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان برگزار شد

  • کد خبر : 6152
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم توديع و معارفه رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي صبح امروز 92/12/19 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور فرماندار مسجدسليمان، چناني معاون هنري مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، جمعي از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم توديع و معارفه رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي صبح امروز 92/12/19 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور فرماندار مسجدسليمان، چناني معاون هنري مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، جمعي از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم كهزاد حبيبي رياست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان در سخناني گفت:تشكر مي كنم از تمامي مسئولين و هنرمنداني كه طي اين 3 سال با ما همكاري داشته اند.

وي ادامه داد: فرهنگ داراي دو مقوله است. 1- زير ساخت كه همان اخلاقيات است كه انشاالله همه ما انسان هاي با اخلاق و انسان هاي شايسته اي باشيم و 2- روبناست كه ما وظايفمان را در حد توان انجام داده و فكر مي كنم توانسته ايم رضايت نسبي را به وجود آورده باشيم. حبيبي ادامه داد:

بنده كاري نكرده ام و هر چه بوده تلاش اهالي فرهنگ و هنر بوده است و ما تنها به وظايفمان عمل كرده ايم. كهزاد حبيبي در پايان سخنان خود از همه مسئولين شهرستان تشكر و براي بيژن حسيني آرزوي موفقيت كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از صحبت هاي حبيبي، چناني معاون هنري مدير كل گفت: مسجدسليمان تنها در نفت اولين نيست بلكه در تاريخ، هنر، سينما، دفاع مقدس هم اولين است.

بيژن حسيني رييس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان

به اعتقاد من رييس جديد اداره فرهنگ مسجدسليمان مي تواند از اين ظرفيت و قابليت ها در مسجدسليمان استفاده كند و به هنرمنداني كه در شهرستان وجود دارد نزديك شود، بايد به خوبي از اين پتانسيل ها استفاده كرد. ايشان با تقدير از فرماندار مسجدسليمان گفت: من ايشان را بسيار هنر دوستي ميبينم و آقاي حسيني مي تواند از اين فرصت نيز براي اعتلاي فرهنگ شهرستان استفاده كند. ايشان در پايان از زحمات كهزاد حبيبي تشكر و براي حسيني آرزوي موفقيت نمود.

مهندس گروئي فرماندار مسجدسليمان نيز در سخنان كوتاهي گفت: بنده از زحمات آقاي حبيبي تشكر ويژه دارم، ايشان انسان فرهنگي و براي بنده بسيار قابل احترام است. وي گفت: حبيبي از سرمايه هاي شهرستان است و بايد در جاهاي ديگري از ايشان استفاده شود. فرماندار مسجدسليمان همچنين براي بيژن حسيني آرزوي موفقيت كرد و گفت:

انتظار دارم ايشان با جمع هنرمندان هنرمندانه رفتار كند. مسجدسليمان شهر پتانسيل هاست، بخصوص در حوزه فرهنگ و هنر و ادب و شما    كمترشهري را در خوزستان ميبينيد كه اين هه هنرمند و خبرنگار داشته باشد. آخرين سخنران اين جلسه بيژن حسيني رييس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان بود. ايشان گفت:

من قرار است در كنار فرهنگ دوستان و هنرمندان باشم، فرهنگ وهنر بر دوش فرهنگ دوستان است. اميدوارم با همكاري اهالي فرهنگ و هنر شهرستان در كنار ديگر مسئولين از جمله امام جمعه محترم، نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار محترم و…بتوانيم به اعتاي فرهنگ مسجدسليمان كمك كنيم.

وي ادامه داد: من به عنوان خادم اين جامعه خدمتگذار تمام هنرمندان خواهم بود. هنرمند بايد تلألو ببخشد بر جامعه و فرهنگ و هنرمند شهر من بايد بر جامعه تأثير گذار باشد اميدوارم كه مسولين شهر نيز دست هنرمندان را بگيرند…در پايان اين مراسم از كهزادحبيبي با لوح سپاس و هدايايي تقدير و حكم رياست بيژن حسيني توسط فرماندار مسجدسليمان و معاون هنري مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان به ايشان ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. تشکرازامام جمعه محترم ونماینده شهرستان مسجدسلیمان ازانتصاب یک فرهنگی ونویسنده تواناومستحق که ترانه های کاست شولیزبه خوانندگی رحیم عدنانی سروده این فرهیخته میباشدوهمچنین عشقی که به فرهنگ بختیاری داردونمودآن درترانه هاواشعارایشان به چشم میخوردمیتواندکمکی به اعتلای فرهنگ بختیاری وملی نماید.

  2. درود بر معلم عزیزم آقای حسینی
    ان شاءالله یار و یاور هنرمندان ، فعالان فرهنگی و اهالی قلم شهرمان باشند و با کمک هم به اعتلای همه جانبه شهر و دیار و تبارمان بپردازند .
    از آقای حبیبی هم تشکر میکنیم امیدوارم همچنان به مسجدسلیمان عزیز کمک و یاری برسانند

  3. انشالله که بتوانید مثل اقای حبیبی باشید.موفق باشید

  4. عرض تبریک به استاد حسینی انسان توانمند و ادیب انشا ا… موفق باشید.

  5. خوب بود اما عالی نبوده.بنده از نزدیک با آقای حسینی آشنای دارم و کار کرده ام.ایشان گزینه مناسبی برای این سمت نبوده.هرچند کار های نماینده شهر ه دیگه …

  6. آقا علی……ببخشیدکه از شما اجازه نگرفتند یا اینکه انتظار داشتی شما رو بزارن……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.