• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

پيگيري ها در ارتباط با باشگاه بدر (كاوه) / نشست نماينده بتاجا با نمايندگان منطقه بازار چشمه علي

  • کد خبر : 6087
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه پيگيري هاي مردمي جهت رفع مشكلات واگذاري باشگاه وزشي بدر (كاوه) و فراهم نمودن امكانات ورزشي در شهرستان جلسه اي با حضور احمدي نماينده بنياد تعاون ارتش و آقايان بهرام شهني كرم و عليرضا بهرامي از فعالان فرهنگي اجتماعي شهرستان به نمايندگي از اهالي بازار چشمه علي در محل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه پيگيري هاي مردمي جهت رفع مشكلات واگذاري باشگاه وزشي بدر (كاوه) و فراهم نمودن امكانات ورزشي در شهرستان جلسه اي با حضور احمدي نماينده بنياد تعاون ارتش و آقايان بهرام شهني كرم و عليرضا بهرامي از فعالان فرهنگي اجتماعي شهرستان به نمايندگي از اهالي بازار چشمه علي در محل دفتر بتاجا برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با توجه به اين كه پيشنهاد واگذاري اين مجتمع فرهنگي ورزشي به اداره ورزش و جوانان جهت ترميم و راه اندازي به منظور جذب جوانان اين منطقه به ورزش و پر كردن اوقات فراغت سال هاست توسط اهالي بازار چشمه علي ادامه و در حال پيگيري مي باشد و همچنين پيگيري هاي اهالي بازار چشمه علي طي نامه هاي مكرر به دفتر مقام معظم رهبري، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي كه در آن خواستار واگذاري اين مكان به اداره ورزش و جوانان و جلوگيري از تخريب و فروش اين باشگاه خاطره انگيز و مساعدت مسئولين ذيربط شدند.

جلسه اي براي حل مشكل و تسريع در كار تشكيل گرديد. در اين جلسه ابتدا منصور احمدي نماينده بتاجا ضمن اعلام حمايت و استقبال از اين تقاضا و بيان حسن نيت فرماندهان انديشمند ارتش ضمن مطالعه دقيق پيگيري هاي چندين ساله و با توجه به محروميت شهرستان و كمبود فضاهاي فرهنگي ورزشي اعلام كرد: تمام تلاش خود را در تسريع روال اداري و اخذ مجوز قطعي انجام خواهد داد. در ادامه بهرام شهني كرم از فعالان دلسوز منطقه پيگيري موضوع فوق را پر كردن اوقات فراغت جوانان اين منطقه محروم بيان داشتند و از حسن نيت نماينده بتاجا تشكر نمودند.

در پايان اين جلسه عليرضا بهرامي با ارائه ي اسناد اقدامات و نامه نگاري هاي فراوان طي چند سال اخير گفت: ما بايد به اين باور واقعي برسيم كه تنها راه حل مشكلات شهرستان و برون رفت از اين وضع كنوني از نظر خدمات شهري و رفاهي با همدلي و احساس مسئوليت نسبت به شهر و مردم شهرمان مي باشد و بايد باور كنيم خدمت به مردم نياز به داشتن مسئوليت اداري و سازماني ندارد بلكه تنها مسئوليت اخلاقي نياز است. لازم به ذكر است ادامه پيگيري ها در اين رابطه از همين سايت منتشر خواهد شد.ش

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. خدا خيرتون بده آقايان شهني كرم و بهرامي. انصافاً همه نسل قديم و جديد از اين باشگاه خاطرات فراواني دارند. چه قهرماناني كه از اين باشگاه برنخاست… خدا كنه با تلاش شما و ديگر اهالي چشمه علي اين مكان به تربيت بدني واگذار بشه و به سرنوشتي چون ورك شاب و خوابگاه ارتش دچار نشه… دست شما هم دردنكنه جناب مرادي.

  2. بلاخره بدر یا کاوه ؟ با تشکر از فرماندهان اندیشمند ارتش که بیش از متولیان ورزش و فرهنگ شهر متوجه کمبود فضاهای فرهنگی – ورزشی و محرومیت شده اند ، لطف کنند با توجه به بدهی های ارتش به شهرداری که معلوم نیست میزانش چقدر است ، این مجموعه را تهاتر کنند و قال قضیه را بکنند و آنرا در بیش از این در قرطاس بازیهای اداری گرفتار نکنند ، همین آقای بهرام عزیز دروران کودکی و نوجوانی اش را کلا از این مجموعه استفاده کرده اما در این سالها (حدود 30 سال) روبروی این مجموعه بفاصله 50-60 متری از آن محروم بوده ، فقط نگاه کرده و حسرت خورده تا سر و ریشش اینطور سفید شده ، ایشان که یک هنرمند واقعی هستند در طول این سالها و در صورت تعطیل نبودن این مجموعه چقدر میتوانستند منشا خیر و برکات باشد و داشته هایش را به کودکان و نوجوانان و جوانان اینمنطقه آموزش دهند ، با اینحال اگر حالا هم این اتفاق بیفتد هم جای شکرش باقیست اگرچه معلوم نیست با این فرسودگی ساختمان استفاده مجدد از آن چقدر هزینه دارد و چه ارگانی میخواهد تقبل کند؟؟! 

  3. امیدواریم باشگاه قدیمی و پرخاطره در اختیار جوانان همین شهر گذاشته بشه.
    (بر خلاف دبیرستان بزرگ صنعتی مسجدسلیمان که آقایان با خاک یکسانش کردند و زمینش را به تهرانی ها دادند تا آنها ده برابر گرانتر به مسجدسلیمانی ها بفروشند. دبیرستانی که با داشتن فضا و ساختمان های مناسب می شد آن را تبدیل به بهترین دانشگاه نمود…)
    ضمنا” جوان هایی که پدرها و برادرهایشان در جنگ در کنار ارتش به دفاع از کشور پرداختند حق بسیار زیاد تر از این به گردن مسئولان ارتش دارند

  4. باتشکر از استاد پرتلاش علیرضا بهرامی عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.