• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
3

شکی نیست که مسائلی در لیگ یک وجود دارد/ صدرنشینی ما مرهون زحمات سرمربی پیشین است

  • کد خبر : 6064
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در خصوص صدرنشینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گروه دوم لیگ دسته اول اظهار داشت: من از نیم‌فصل سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان شدم و بیش از آن داریوش یزدی در این تیم فعالیت می‌کرد. در آن زمان تیم در رده نهم قرار داشت البته سرمربی پیشین تیم هم زحمت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در خصوص صدرنشینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گروه دوم لیگ دسته اول اظهار داشت: من از نیم‌فصل سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان شدم و بیش از آن داریوش یزدی در این تیم فعالیت می‌کرد. در آن زمان تیم در رده نهم قرار داشت البته سرمربی پیشین تیم هم زحمت زیادی کشید اما به هر حال در فوتبال بالا و پایین زیاد وجود دارد و به هر دلیل نتایج مطلوبی به دست نیامد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: اگر هم‌اکنون تیم در صدرجدول قرار دارد به خاطر زحمات سرمربی پیشین تیم است به هر حال کادرفنی گذشته هم تلاش کردند و هم‌اکنون با همدلی بازیکنان توانسته‌ایم این موفقیت را به دست آوریم. تیم ما پس از دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی شخصیت واقعی خود را پیدا کرد و بازیکنان با همدلی توانستند موفقیت را از آن خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد این که این تیم چقدر شانس صعود به لیگ برتر را دارد یادآور شد: نقطه مثبت این مسئله این است که صعود به لیگ برتر دست خودمان است ما نگاهی به حریفان نداریم و به دنبال اما و اگر هم نیستیم تلاش خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم فاصله خود را با رقبا بیشتر کنیم صعود ما به لیگ برتر دور از دسترس نیست اما نباید همه‌چیز را تمام شده بدانیم سعی می‌کنیم که این فاصله را حفظ و یا حتی بیشتر کنیم.

مکوندی در مورد اینکه آیا شرایط نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر مهیا است گفت: یکسری ایراداتی وجود دارد اما در صورت صعودمان به لیگ برتر قطعا تلاش می‌کنیم در کوتاه‌مدت تمام این مسائل را به سرعت برطرف کنیم و با هماهنگی مسئولان بتوانیم شرایط را برای آمادگی کامل در لیگ برتر مهیا کنیم.

وی در مورد اینکه برخی از سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها نسبت به اتفاقات لیگ دسته اول گلایه‌مند هستند و معتقدند که نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد تاکید کرد: شکی نیست که این موارد در فوتبال وجود دارد یعنی این مسائل در تمامی دنیا دیده می‌شود و فقط این نیست که در فوتبال ما باشد اما در سایر جاها نظارت بیشتری وجود دارد که باعث شده این مسئله کمتر باشد باید تلاش کنیم تا لیگ دسته اول را یکپارچه کنیم و تعداد تیم‌ها را کمتر کنیم تا این موضوع بتواند به نظارت بیشتر و دقیق‌تر مسئولان کمک کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد این که آیا این اتفاق تاکنون برای او رخ داده یا خیر گفت: خوشبختانه تاکنون با چنین مسئله‌ای روبه‌رو نشده‌ام و امیدوارم که این مسئله هم نباشد حرف درباره این موضوع زیاد است اما نمی‌توان چیزی را اثبات کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. به امید انکه تیم نفت به لیگ برتر صعود کند.با حمایت هواداران انشاالله…

  2. باسلام وخسته نباشی خدمت سرمربی و تمامی بازیکنان و کسانی که در پیشرفت این تیم فعایت دارند از همه تشکر می کنم امید اینکه تیم نفت را در لیگ برتر ببینیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.