• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
3

غرق شدن دو جوان جلوی سد شهید عباسپور در اندیکا

  • کد خبر : 6048
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۸:۳۹

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، دو جوان اهل شهرستان ایذه که برای شنا به شهرستان اندیکا آمده بودند،به علت عمیق بودن آب در جلو سد شهید عباسپور غرق شدند و جان خود را از دست دادند. در این اتفاق ابتدا یکی از دو جوان در آب غرق […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکا نیوز، دو جوان اهل شهرستان ایذه که برای شنا به شهرستان اندیکا آمده بودند،به علت عمیق بودن آب در جلو سد شهید عباسپور غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

در این اتفاق ابتدا یکی از دو جوان در آب غرق می شود که دوستش برای نجات دادن او می رود اما فشار و عمق زیاد آب، نفر دوم را نیز غرق می کند و به علت نبودن غریق نجات در آن منطقه، افراد محلی منطقه اجساد آن ها را از آب بیرون کشیدند.

نکته قابل تأمل این است که این اتفاق در سال های گذشته نیز تکرار شده بود،اما به علت عدم توجه مسئولین سد شهید عباسپور تاکنون علائم هشدار دهنده برای خطرناک بودن شنا در این منطقه نصب نشده است و در سایه همین بی توجهی سریال “مرگ جوانان در آب سد شهید عباسپور” همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. خب مسوولین چه گناهی کردن که هر چی میشه میگین مسوولین بی توجهی کردن
    خب این بندگان خدا که غرق شدن هیچ تقصیر نداشتن یعنی اونا نباید حواسشونو جمع میکردن یعنی مردم نمیدونن که شنا کردن خطر داره 

  2. برای شنا از ایذه آمدند اندیکا؟؟؟!!!!!
    در فصل زمستان شنا در دریاچه پشت سد؟؟؟!!!!
    برای شنا در دریاچه پشت سد ، کارون سه نزدیکتر نبود؟؟؟؟!!!!

    (در این اتفاق ابتدا یکی از دو جوان در آب غرق می شود که دوستش برای نجات دادن او می رود اما فشار و عمق زیاد آب، نفر دوم را نیز غرق می کند و به علت نبودن غریق نجات در آن منطقه، افراد محلی منطقه اجساد آن ها را از آب بیرون کشیدند.)
    گزارش خام است و خبرگزاری باید مشخص کند شاهد عینی این گزارش را داده یا حدس و گمان است؟
    مشکوکه..!! 

  3. داماد ما بود با پسر عمه اش دامادمون 1دختر اول دبستان با 1پسر 1ماهه داره کمرمون شکستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.پسرعمه اش هم 4تا بچه کوچیک داره

  4. داداشم وپسرعمم بخاطرنبودامکانات ومسولین …. جونشونو ازدست دادن.؟!وقتش نیست دیگه بخاطر مردم کاری کنید؟؟!تا کی باید جونای م ابخاطر بی امکاناتی جونشونو از دست بدن؟؟؟ من که ازتون نمیگذرم.چند تا مثل سهیل یه ماهه و رستا 5 ماهه رو اون دنیا باید جواب بدید؟؟؟شما امبولانس امداد نجاتتون نعشی کش بود نه نجات رسانی. حتی یه ساکشن ساده نداشت.
    اتوبوسی که تو کارون 3غرق شدچی؟ بازم شما مسوولین گناهی نداشتید؟؟
    البته دوستای داداشم هم بودن و غرق شدنشونو فقط تماشاکردن.
    سپردم بخدا

    1

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.