• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

فراخوان نخبگان فرهنگی بختیاری جهت تعامل با رسانه ملی

  • کد خبر : 6038
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹

پس از نشست اخیر انجمن دوستداران مسجدسلیمان با مدیریت محترم صدا و سیمای مرکز خوزستان و پیشنهادهای توافقی انجام شده  ضروری است که  این انجمن لیستی از اسامی پژوهشگران، اندیشمندان، هنرمندان، نخبگان اهل قلم و … ایل نجیب ، فهیم ، دلاور پرور و علم اندوز بختیاری عرضه نماید. لذا بدینوسیله از کلیه افراد فوق […]

پس از نشست اخیر انجمن دوستداران مسجدسلیمان با مدیریت محترم صدا و سیمای مرکز خوزستان و پیشنهادهای توافقی انجام شده  ضروری است که  این انجمن لیستی از اسامی پژوهشگران، اندیشمندان، هنرمندان، نخبگان اهل قلم و … ایل نجیب ، فهیم ، دلاور پرور و علم اندوز بختیاری عرضه نماید. لذا بدینوسیله از کلیه افراد فوق الذکر که تمایل به همکاری دارند درخواست می شود حداکثرتا مورخ ۹۲/۱۲/۲۰ اطلاعات مربوط به خود را به آدرس ایمیل روابط عمومی ارسال فرمایند.

با تشکر

روابط عمومی انجمن دوستداران مسجدسلیمان  ۹۲/۱۲/۰۹

روابط عمومی : Info.mis.friends@gmail.com

سامانه پیامکی : ۳۰۰۰۱۶۲۵۲۵

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این مدل تعامل ،  غیر منطقی و غیر متعارف  بنظر می رسد ، اول اینکه کسی بیاید و بگوید من نخبه ام !  (نخبه کسی ست که جامعه و افکار عمومی او را به بعنوان نخبه بودن شناخته و قبول داشته باشند)

     دوم اینکه در هر شهر و استان نخبگان هر رشته ای مشخص اند ، شناسایی آنها هم برای رسانه راه حل های سهل تر و کم هزینه تری دارد فقط کافیست که آنان به یک جلسه (مجمع) عمومی دعوت شوند و از آنان درخواست شود که در صورت تمایل به همکاری با رسانه ملی(مشاوره) مشخصا و تلفن خود را در اختیار قرار دهند تا در صورت لزوم از وی استفاده گردد فرضا اگر در مسجدسلیمان بخواهند اطلاعات دقیق و موثق از ورزش وزنه برداری داشته باشند معلوم است که باید سراغ چه کسانی رفت ، بنظر من ورود انجمن دوستداران به این معادلات و معاملات ، انجمن را به یک آژانس معاملاتی تبدیل میکند و انجمن باید از ورود به اینگونه مسائل به این شکل اجتناب کند (خصوصا قابل توجه پرفسور کرمزاده بزرگ و عزیز)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.