• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پاکسازی سه گلزار شهدای مسجدسلیمان تا قبل از نوروز 93

  • کد خبر : 6023
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس حیدری از اجرای عملیات پاکسازی گلزارهای شهدا و مسیرهای منتهی به این گلزار ها در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان طی نشستی با حضور غلامرضا سیاهپور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و خلیل حیدری شهردار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس حیدری از اجرای عملیات پاکسازی گلزارهای شهدا و مسیرهای منتهی به این گلزار ها در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان طی نشستی با حضور غلامرضا سیاهپور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان مقرر گردید با توجه به پیش رو بودن نوروز 93 شهرداری اقدام به نظافت عمومی گلزار های شهدا و مسیر های منتهی به گلزار ها نماید. در این جلسه سیاهپور با بیان این نکته که شاهد حضور مردم در لحظه تحویل سال در این مکان ها می باشیم می طلبد که شهرداری تمهیدات لازم را در خصوص نظافت عمومی این اماکن اتخاذ نماید .

شهردار مسجدسلیمان ضمن اشاره به اجرای شدن طرح پاکسازی هر سه گلزار شهدای چهاربیشه ، نفتون و کلگه در هفته جاری از ساماندهی قطعه والدین شهدا چهاربیشه به منظور مدیرت فضای موجود در این قطعه خبر داد.پس از این جلسه غلامرضا سیاهپور به همراه مهندس کریمی مسول تنظیفات شهری برای بازدید و بررسی هرچه دقیق تر جهت اجرا عملیلات نظافت عمومی در گلزار شهدای فتح الفتوح کلگه حاضر شدند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به نظر من حضور شهردار بين مردم اميد را به مردم برگرداند.
    انشالله كه عملكرد خوب و به يادماندني در مسجدسليمان از خود به يادگار بگذارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.