• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق سابقه دار خودرو در عملیات پلیس مسجدسلیمان

  • کد خبر : 59337
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق سابقه دار خودرو در عملیات پلیس مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف خودروی پراید سرقتی از شهرستان شوشتر و دستگیری سارق سابقه دار در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ داوود کاظمی در این ارتباط گفت: در پی اعلام سامانه پایش تصویری استان مبنی بر ورود […]

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف خودروی پراید سرقتی از شهرستان شوشتر و دستگیری سارق سابقه دار در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ داوود کاظمی در این ارتباط گفت: در پی اعلام سامانه پایش تصویری استان مبنی بر ورود یک دستگاه خودرو پراید سرقتی به حوزه شهرستان مسجدسلیمان، موضوع با اجرای طرح مهار در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده میدانی وتحت نظر قرار دادن تردد خودرو در اقدام غافلگیرکننده خودروی سرقتی را توقیف و سارق سابقه دار را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به این متهم دارای ۷ فقره سابقه کیفری سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو می باشد، تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس صراحتا اعلام کرد، ماشین مذکور را از شهرستان شوشتر سرقت نموده است.
سرهنگ کاظمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا گردید، خاطر نشان کرد:خودرو مسروقه در نهایت بعد از هماهنگی های انجام شده به مالباخته تحویل داده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.