• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

بازدید سرزده فرماندار مسجدسلیمان از ادارات بهزیستی و دامپزشکی مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 59246
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
بازدید سرزده فرماندار مسجدسلیمان از ادارات بهزیستی و دامپزشکی مسجدسلیمان+تصاویر

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان با حضور سرزده به ادارات بهزیستی و دامپزشکی این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این دو اداراه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان در ادامه حضور سرزده خود به ادارات شهرستان مسجدسلیمان به ادارات بهزیستی و دامپزشکی رفت و از نزدیک […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان با حضور سرزده به ادارات بهزیستی و دامپزشکی این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این دو اداراه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان در ادامه حضور سرزده خود به ادارات شهرستان مسجدسلیمان به ادارات بهزیستی و دامپزشکی رفت و از نزدیک ارائه خدمات به مراجعین را زیر نظر گرفت.وی  هدف از بازدیدهای سرزده به ادارات مسجدسلیمان را نحوه عملکرد مدیران و پرسنل ادارات در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اعلام کرد و گفت: تکریم حقوق ارباب رجوع اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان می باشد.

مولایی با ابراز رضایت از پرسنل ادارات بهزیستی و دامپزشکی مسجدسلیمان گفت: سرکشی‌های سرزده و ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی همچنان ادامه خواهد داشت. وی یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.