• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
3

همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت،سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسجدسلیمان
کلنگ بیمارستان نفت بر زمین زده شد/۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده است

  • کد خبر : 59136
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت،سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کلنگ بیمارستان نفت بر زمین زده شد/۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده است</span>

۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده است/در سفر دوم ریاست جمهوری به خوزستان نیز اعتبار جدیدی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است رویش زاگرس: همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از چاه اکتشافی […]

۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده است/در سفر دوم ریاست جمهوری به خوزستان نیز اعتبار جدیدی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است

رویش زاگرس: همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از چاه اکتشافی شماره یک مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محسن خجسته مهر امروز ۵ خردادماه در سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان از چاه شماره یک این شهرستان بازدید کرد. وی در این بازدید بر حفظ و نگهداری این چاه تاکید کرد و گفت: باید نسبت به محوطه سازی و ارائه خدمات بهتر به منظور جلب بیشتر گردشگران اقدام شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین از آغاز مطالعات برای کشف ذخایر جدید نفت و گاز در کشور خبر داد و گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این مطالعات می تواند برای کشور ما امیدوار کننده باشد.

خجسته مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت نفت و گاز کشور در مسجدسلیمان پایه ریزی شده و به همین دلیل خاستگاه نفت کشور این شهر است. وی با بیان این که مردم جهان، مسجدسلیمان را با کشف نفت می شناسند، افزود: مهمترین دارایی کشور ما در دوران معاصر مربوط به اکتشافات در حوزه نفت و گاز است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بیش از ۷۰ درصد اکتشافات گاز و بیش از ۵۰ درصد از اکتشافات نفت پس از انقلاب اسلامی انجام شده است. خوشبختانه ذخایر شناخته نشده اکتشافی در کشور ما بسیار قابل توجه، زیاد و ارزنده است.

خجسته مهر عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل اهمیت نفت و گاز باید گفت که یک مطالعه بسیار دقیق، کار تحقیقاتی، مطالعاتی، زمین شناسی و… در کشور با همراهی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پژوهشگاه صنعت نفت و همچنین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مساحتی به میزان حدود ۱۴۰ هزار کیلومتر مربع آغاز شده است.

وی ادامه داد: حدود ۳هزار و ۵۰۰ حلقه چاه در این مناطق وجود دارد که امیدوار هستیم با پایان یافتن این مطالعات بتوانیم اعلام کنیم که به ذخایر قابل توجه جدید دست پیدا کرده ایم.

معاون وزیر نفت با بیان این که باید برای این دارایی های زیر زمینی که با اکتشافات احصا می شوند برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که این مطالعات می تواند برای کشور ما امیدوار کننده باشد.

خجسته مهر افزود: باید از درآمدهای نفتی سهم قابل ملاحظه ای را در مقایسه با گذشته برای استان های نفتخیز و گازخیز کشور اختصاص دهیم زیرا اعتقاد داریم توسعه مناطق نفتخیز از جمله خوزستان باید یک توسعه متوازن باشد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه و حدود ۸۰ پروژه نیز در این زمینه تعریف شده است. در سفر دوم ریاست جمهوری به خوزستان نیز اعتبار جدیدی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:ما در شرکت ملی نفت وظیفه امان تخصیص اعتبارات لازم است حالا مهمترین کاری که مسئولان شهرستان باید انجام دهند این است که حداکثر میزان جذب مالی را داشته باشند که این بستگی به تلاش مدیران شهری دارد. طبیعی ست به میزان جذبی که اتفاق می افتد اعتبارات جدید نیز به اعتبارات قبلی افزوده خواهد شد.

همچنین آیین کلنگ زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان برگزار شد. مجری این طرح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوده و قرار است این ساختمان در مساحتی بالغ بر ۴هزار متر مربع اجرایی شود. این ساختمان شامل بخش های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس، زنان و زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتوکلاو خواهد بود…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. این زمین روهرچهارسال یکی میاد کلنگ میزنه،،حالا درچه قرنی ساخته میشه خدا میدونه

  2. دمتون گرم ..تا مدتها دهان ها نیمه باز هست که چه بگویند مثل خبر بچه دار شدن پیرزنی میماند نه میشه خوشحال بود نه ناراحتی داره ..صاحب ایده واقعا شاهکار کرده ..احتمالا یک امتیاز میشود .

  3. سلام ببمارستان شرکت نفت شمارثبث ملی ۲۳۷۷۱می باشد که علاوه برثبت ملی جزءاثرهای ماندگار مناطق نفت خیزمی باشد وعلاوه برآن سند عرصه وحریمش هم ابلاغ شده وطبق قانون دراین مکانهای ثبت ملی هیچ گونه ساخت وساز وحتی تعمیرات اثرهم باید مجوز ازمیراث استان بگیرد وباتوجه به اسناد عرصه وحریم ساختمانهای اطراف هم نباید ازخط اسمان وارتفاع اثر یک سانتی متربالاتر برود وهرگونه ساخت وساز خلاف قانون می باشد.

  4. در صورتی که این مکان جز میراث فرهنگی باشد رییس وقت میراث باید پاسخگو باشد

  5. فقط حرفه بازی انتخاباتی

  6. درود . البته خدمات درمانی خوب است و برای شهروندان مورد نیاز است اما کاش فکری هم برای کار و اشتغال میشد نمی دانم اما احتمالا ظرفیت هایی بدر شهرستان برای تولید و ایجاد کار پایدار وجود دارد ….

  7. با سلام. بیش از ده سال پیش در نزدیکی این منطقه ، حدودا منطقه شیخ مندنی و جنب پمپ بنزین فعلی می شود ، کلنگ احداث بیمارستان امام خمینی .نفت، توسط مسئولین کشوری زمین زده شد ، پروژه ای بزرگ ، که شروع خیلی خوبی هم داشت و اگر موقع خروج از شهر سمت چپ پای تپه قبل از پمپ بنزین را نگاه کنید، اسکلت بتونی ساختمان و ستون های بسیارعظیم آن مشخص هست، متاسفانه بعدها نیمه کاره رها شد، حالا سوال این‌ست که چرا این ۹۰۰م تومان رو همون جا و در ادامه همون پروژه بزرگ هزینه نمی کنید؟؟🤔🤔

  8. انتخابات نزدیکه بازم با شعارهای تبلیغاتی باید رای جمع کنن.

  9. اصلا مشکل باور کنید خود کلنگ است نمیدونم کی کلنگ اصلی را برده و این الکیه را اوردن اینجا برای اونجا کلنگ که زده میشه شروع بکار میکنن ولی کلنگ ما جریانش فرق دارد امروز میزنن بعد یادشون میره جاش کجا بوده میگردن دنبالش پیدا نمیشه میرن چند سال بعد یکجا دیگه را با همون کلنگ الکی میکنن ..پتروشیمی عزیزان بیست چندسال توی نوبت و کشمکش بین عده ای که کی صاحبش هست چرخید تا شد این که هست .حالا انتظار دارید بیمارستان اون که دوستمون آدرسش را داد شیخ مندنی که بارها خودم هم دیدم و حسرت خوردم توی چند سال ساخته بشه نه حالا حالا باید کلنگ زده بشه وقت انتخابات و اینجور مواقع

  10. سلام . درود . تشکر از جناب مهندس مرادی عزیز بابت درج کامنت ها در ذیل اخبار .🌹🌹🙏🏻❤️

  11. با عرض ادب، آقایون عزیز وقتی کسی میاد برای شهر تلاش میکنه بجای قدر دانی حاشیه سازی نکنید، هرفردی برای پیشرفت کاری دوست داره تلاش کنه مگه نماینده فعلی و قبلی ها برای شهر کاری کردن که نماینده شدن فقط فقط طایفه بازی رفتن. پس دور از حاشیه باشید و قدر دان کسانی باشید که تلاش میکنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.