• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مسلم سلیمانی پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان:
عنایتی با نقشه به مسجدسلیمان آمده بود/ چرا باید مربیان و بازیکنان بی کیفیت به این شهر تحمیل شوند/اشکش با ماندن پای تیم مردانگی کرد/ مسئولان باشگاه با حفظ اشکش کمک کنند تا نفت با قهرمانی در لیگ یک، مجددا به لیگ برتر برگردد

  • کد خبر : 59038
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مسلم سلیمانی پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>عنایتی با نقشه به مسجدسلیمان آمده بود/ چرا باید مربیان و بازیکنان بی کیفیت به این شهر تحمیل شوند/اشکش با ماندن پای تیم مردانگی کرد/ مسئولان باشگاه با حفظ اشکش کمک کنند تا نفت با قهرمانی در لیگ یک، مجددا به لیگ برتر برگردد</span>

رویش زاگرس: پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان معتقد است، مسئولان باشگاه نفت با حفظ اشکش باید از اکنون به فکر بستن تیم و بازگشت مجدد آن به لیگ برتر باشند. مسلم سلیمانی مهاجم و اسطوره سال های نه چندان دور فوتبال مسجدسلیمان و تیم دارایی مسجد سلیمان و منتخب خوزستان که در زمان خود از مهاجم های […]

رویش زاگرس: پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان معتقد است، مسئولان باشگاه نفت با حفظ اشکش باید از اکنون به فکر بستن تیم و بازگشت مجدد آن به لیگ برتر باشند. مسلم سلیمانی مهاجم و اسطوره سال های نه چندان دور فوتبال مسجدسلیمان و تیم دارایی مسجد سلیمان و منتخب خوزستان که در زمان خود از مهاجم های گلزن استان بود در خصوص سقوط نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: سال ها است که ما فوتبالی ها نظاره گر هستیم و خود را وارد این فوتبال نمی کنیم تا جایی که اکنون کار به این جا رسید که نفت سقوط کرد. به شدت بابت سقوط نفت تنها دلخوشی مردم بختیاری و مسجدسلیمان ناراحت هستم. اما سوال من این است چرا باید مربیانی که هیچ گونه تعصب و عرقی به این شهر ندارند در راس کار قرار گرفتند و با تعطیل کردن تمرینات فقط دنبال پول باشند و چهره هواداران و مردم مسجدسلیمان را در کشور بد نشان دهند. این اتفاق در حالی رخ داد که مردم مسجدسلیمان از بهترین ها در کشور هستند.

وی ادامه داد: چرا باید این مربیان و بازیکنان بی کیفیت به این شهر تحمیل شوند و چرا نباید از بچه های این شهر و استان بهتر استفاده می شد. اکنون هم آقای مهاجری که با آزادی تمام تیم را بست و آقای عنایتی که با مبالغ بالا در نیم فصل مسابقات یارگیری کرد، خود را پنهان کرده اند. به نظرم عنایتی با نقشه نماندن و خودی نشان دادن آمد و رفت و در حالی که تیم داشت بهتر می شد، آن را نابود کرد. به نظرم در آن برهه اشکش فرزند مسجدسلیمان را با زیرکی مورد هدف قرار دادند و اگر ابراهیم اشکش نبود بعد از آن اتفاقات و فاصله ای که تیم بعد از رفتن عنایتی تا بازی تراکتور به امان خدا رها شده بود با نتایج افتضاح با آبروی شهر در سطح کشور بازی می شد.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: بعد از این که عنایتی رفت و مجددا اشکش برگشت، این مربی جوان و سختکوش با وادار کردن بازیکنان به روزی سه جلسه تمرین، نفت صاحب دو برد شد و اگر ناداوری نبود تیم را نگه می داشت. من معتقدم اشکش با ماندن پای تیم مردانگی کرد و از آبروریزی جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: اگر چه در نهایت به خاطر این اتفاقات نفت سقوط کرد ولی با حمایت و نگاه خوب اشکش به جوانان بومی، شرایط تیم بهتر شده است و امیدوارم مسئولان باشگاه با حفظ اشکش کمک کنند تا نفت با قهرمانی در لیگ یک، مجددا به لیگ برتر برگردد و دل مردم این شهر شاد شود. البته بازهم تاکید می کنم، مقصر تمام این وضعیت ما فوتبالی ها هستیم که کنار کشیدیم تا نفت دچار این شرایط نا به سامان شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام..نخیر این تفسیر به غلط شده ..کلا سرنوشت تیمهایی که هیچ برنامه درآمدی ندارند درآینده هم همین خواهد بود ..ماهنوز فکر وتصورمان فوتبال ورزشی مفرح است برای سلامت که در دنیای حرفه ای غلط محض است ..میشد بجای پتروشیمی کخ فقط منابع زیرزمینی خاکمان را میسوزاند همه هزینه اش و زمینش را یک ورزشگاه بین المللی میساختند و همان ورزشگاه و اطرافش میشد قلبی طپنده برای احداث فروشگاهها و کارگاهها و هتل ها و فرودگاه وجاده ..اما یک سوال ورزشی که ریالی درآمد ندارد چه هزینه ای بصرفه ای دارد!!؟تیم نفت هم واقعیتش از مردم شهر نبوده ونیست ..یک جایی شده برای وقت تفریح عده ای به عنوان وانگ دلسوزی که سالهای اداری خدمتشان به سادگی و با چند ریاکاری پر شود وبس .

  2. ببخشید اینوهم نگفتم در ادامه جناب اشکش عزیز اگه قرار باشه کاری اساسی بکنید نیاز هست به داشتن یک نگاه واحد با دور نمایی روشن و قابل دسترسی داشت ..بله تا بوده همین بوده عده ای تصمیم میگیرند که بابت تصمیمات غلطشون هیچگاه ودر هیچ محکمه ای مجازات نشده ونمیشوند و سخت انجاست که حقی هم پایمال شده ..اما حق این شهر یک باشگاه با آبروست بدون هیچ اعمال خلاف عرف و حواشی که به آبروی ورزشی شهرمان لطمه بزند با بهانه هوادار بودن ..نگاه و هدف مهم است و بعد همه را باخود در مسیر هدف قرار دادن که حتی اگه کسی جابجا شد راه عوض نشود.باتشکر دلسوزی از شهر محروم اما ثروتمند مسجدسلیمان

  3. البته باعرض پوزش از دوست و بزرگتر من جناب مسلم خان سلیمانی پیشکسوت عزیز من کلی گفتم وقتی اصل جریانی غلط باشد دیگه چه فرق داره جریانات پایین دست چه شکلی رقم بخورد…کل هدف گزاری و ترسیم آینده و راه رسیدن به آن مشکل اساسی دارد که دیده شود برای این جزئیات میشود تعریف منفی یا مثبت داشت ..مثلا اینکه باشگاه از همه کشور و جهان هیت وهرکسی از هرجا هم میشود استفاده کرد مگر خود جنابعالی در شوشتر یا هفت تپه یا ..بازی نکردین ؟خب یعنی حق بازیکنان انجا را پایمال کردین؟نه حتما اینجور نیست ..ولی مهمه که هدف تیم چیست و باشگاه هدفش چیسا…من پیر سال فقط بفکر جلو راهم هستم و شما جوان بفکر ازدواج و آینده پس فرق میکند نگاه چه باشد ..بازهم پوزش اگه سوتعبیری شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.