• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خبر داد:
اتمام‌پروژه نصب تصاویر شهدای جاویدالاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 59023
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اتمام‌پروژه نصب تصاویر شهدای جاویدالاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان</span>

اتمام‌پروژه نصب تصاویر شهدای جاوید الاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان/ لزوم ثبت هر چه سریع تر تاریخ شفاهی ،مکتوب ومصور جنگ در مسجدسلیمان/ مسئولان تربیتی آثار و وصیت نامه های شهیدان را برای همگان بازخوانی کنند. رویش زاگرس: هشتاد تصویر از شهدای عزیز جاوید الاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان نصب گردید. به گزارش پایگاه خبری […]

اتمام‌پروژه نصب تصاویر شهدای جاوید الاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان/ لزوم ثبت هر چه سریع تر تاریخ شفاهی ،مکتوب ومصور جنگ در مسجدسلیمان/ مسئولان تربیتی آثار و وصیت نامه های شهیدان را برای همگان بازخوانی کنند.

رویش زاگرس: هشتاد تصویر از شهدای عزیز جاوید الاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان نصب گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام علی قندعلی از نصب ۸۰ تصویر نورانی از شهدای جاوید الاثر شهرستان در بلوار ورودی این شهرستان خبر داد. وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر مسجدسلیمان،شهداء را سندحقانیت ملت سرافراز ایران اسلامی دانست.
قندعلی خاطرنشان کرد ملت ما با پیشینه ای به بلندای تاریخ به مدافعان آب و خاکش به عنوان اسطوره های جاوید و ماندگار نگاه می کند و بر همه ما فرض است که نام ،یاد و خاطره ی سرداران وطن را گرامی بداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان افزود: شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان بیش از ۴۰ شهید جاوید الاثر دارد که بدن های مطهر آنان هرگز از جبهه های نبرد بازنگشته اند و بسیاری از مادران و پدران این شهدای عزیز در حالی چشم از جهان فرو بستند که چشم به راه فرزندانشان بودند.
قندعلی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند تاریخ مکتوب وشفاهی شهیدان شهر، خاطرات مستند رزمندگان و همشهریان عزیز مسجدسلیمانی را در دوران جنگ و اتفاقات پس از جنگ را ثبت کنند و از گروه های مردمی در این خصوص حمایت لازم را انجام دهند.
حجت الاسلام قندعلی ادامه داد: از همه مسئولان تربیتی، معلمان و اساتید دانشگاه درخواست دارم وصیت نامه شهیدان عزیز را به عنوان اسطوره های حقیقی برای همه ی نسل ها به خصوص نسل نو بازخوانی کنند.
قندعلی در پایان از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز،امور عمران و تاسیسات، شهرداری، پتروشیمی مسجدسلیمان، شرکت آبفا، هیئت شهدای جاوید الاثر و خانواده معظم و معزز شهیدان جاوید الاثر که در به ثمر رسیدن این پروژه فرهنگی نقش موثر داشتند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا بالاتر از فداکردن جان چیست؟اما عزیزان لحظات کوتاهی از عمر ناچیزم در کنار عزیزانی چون شهید سید محمد رضا موسوی و ولی صالحی و مسلم حاتمی ومهرداد گله داری و…گذراندم هیچکدام برای اینکه نام وشهرتی ویا امتیازی کسب کنند به میدان نرفتند که حتی بهش فکر هم نمیکردند من دیدم فرمانده عزیزی که پشت گردنش ترکش خمپاره اصابت کرد و فقط یقه اورکتش را بالاکشید کسی نبینه چون میدانست شب قبلش یارانش وهمسنگرانش مثل گل پرپر شدند روی زمین و باعده ای بعد سه روز بالای سر اجساد رفتیم و آنهاراهم تله کرده بودند واجساد شهدایمان تا چهل روز آنجا شلمچه روی زمین مانده بود تا بعد از عملیاتی دیگر توانستند آنجا را آزاد کنند .عزیزان همه حرفم این است خاک حرمتش همین تکه تکه اجساد آبا واجدادیست ونه قیمت ریالی آن .خاک حرمت دارد اما اعتقاد به فدا کردن جان را برای حرمتها دین به ما یاد داده و کسی بخواهد حرمت شکنی کند باید با آن جنگید به حکم خدا.خدایا ماراهدایت کن در راه مستقیم خودت ونه برای ریا و شهرت ومال دنیا دستمان رابگیر وشهدا چراغ و روشنایی این راه هستند مثل هر راهی که به هدفی منتهی میشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.