• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

مادر شهید والامقام “علی حسین عبدالهی” آسمانی شد

  • کد خبر : 59000
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام “علی حسین عبدالهی” به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مشهدی گل نساء آقا یاری مادر شهید والامقام  علی حسین عبدالهی از شهدای گران‌قدر دفاع مقدس پس از سال ها  دوری از فرزند شهیدش دار فانی را وداع گفت و به فرزندش شهیدش پیوست. پیکر این مادر […]

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام “علی حسین عبدالهی” به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مشهدی گل نساء آقا یاری مادر شهید والامقام  علی حسین عبدالهی از شهدای گران‌قدر دفاع مقدس پس از سال ها  دوری از فرزند شهیدش دار فانی را وداع گفت و به فرزندش شهیدش پیوست. پیکر این مادر مکرمه ساعت ۱۷ بعدازظهر امروز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در قبرستان فامیلی روستای آبزالو عرب تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید علی حسین عبدالهی متولد سال ۱۳۳۸ در تاریخ ۴ تیرماه سال  ۱۳۶۷در منطقه طلائیه به شهادت رسید.

محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان ضمن دعوت از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مراسم تشییع این بانوی بزرگوار با صدور پیامی درگذشت مادر این شهید والامقام را نیز تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مادران شهدا اسوه صبر و استقامت و شجاعت هستند، آن ها به تاسی از زینب کبری(س) فرزندان شجاع خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند تا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

خبر درگذشت والده بانوی مومنه “مشهدی گل نساء آقا یاری ” مادر شهید والامقام ” علی حسین عبدالهی ” باعث تاثر و تالم فراوان شد. اینجانب ضایعه درگذشت این بانوی فداکار را به خانواده شهید، و همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می‌کنم و از ایزد منان برای بازماندگان صبری جمیل و هم‌نشینی در جوار فرزند شهیدش را برای این مادر عزیز خواهانم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.