• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مشروح گزارش گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و اهالی ورزش شهرستان مسجدسلیمان+ تصاویر

  • کد خبر : 58963
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۴۷
مشروح گزارش گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و اهالی ورزش شهرستان مسجدسلیمان+ تصاویر

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان،هیئت ورزش های همگانی، کانون پیشکستوان خوزستان نمایندگی مسجدسلیمان و کانون پیشکسوتان فوتبال شهرستان مسجدسلیمان گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و اهالی ورزش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همچنین این مراسم شاهد حضور اساتید مدعوی از استان خوزستان و استان های دیگر نیز […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان،هیئت ورزش های همگانی، کانون پیشکستوان خوزستان نمایندگی مسجدسلیمان و کانون پیشکسوتان فوتبال شهرستان مسجدسلیمان گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و اهالی ورزش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همچنین این مراسم شاهد حضور اساتید مدعوی از استان خوزستان و استان های دیگر نیز بود.

در این مراسم که با اجرای یوسف خدامرادی از اهالی رسانه برگزار شد شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدام به ارائه گزارشی کوتاه از طول مدت ریاست خود بر ورزش و جوانان پرداخت. وی با ارائه آمار و ارقام عنوان نمود: که ورزش مسجدسلیمان تنها فوتبال نیست و هرگز ورزش در این شهر نمرده و خاموش نشده است که مصداق آن قهرمانی متعدد تیم های مختلف مسجدسلیمانی در گروههای سنی در طول یک ماه گذشته در سطح استان و کشور بوده است. وی گفت: ۱۹ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته، ۳۸ هزار ورزشکار سازمان نیافته،۴۳ هیئت ورزشی و ۲۸ هیئت فعال، برگزاری۵۶۰ برنامه ورزشی در سال ۱۴۰۱ در بخش قهرمانی و همگانی و میانگین یک و نیم برنامه در روز،حضور ده رشته ورزشی در لیگ های کشور و ۱۶ رشته ورزشی در لیگ استان،در بخش تیمی قهرمانی تیم گلف معراج در لیگ برتر کشور، کسب مقام تیم کشتی فرنگی کشتی با شهرداری در لیگ برتر نونهالان،نوجوانان و جوانان، قهرمانی ایلیا صالحپور در بخش انفرادی مسابقات نوجوانان وزنه برداری آسیا، انتقال اداره ورزش به باغ ملی و بازسازی کامل اداره و خرید وسایل اداری و تجهیز اداره،راه اندازی سالن اجتماعات اداره ورزش جهت برگزاری جلسات، کلاس ها و سمینارها، راه اندازی و تجهیز خوابگاه شهدای ۷ تیر، بازسازی سالن ورزشی شهید پوپعنوان برتر اداره ورزش شهرستان در سال ۱۴۰۱ در بخش فرهنگی،چهارشنبه ها با ورزشکاران و دیدار از پیشکسوتان ورزش،رونمایی از جلد اول کتاب پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و… تنها بخشی از اقدامات اداره ورزش و جوانان در دوران تصدی اینجانب بوده است… بهامیریان ابراز امیدواری کرد با تلاش دیگر همکاران خود و رئیس آینده اداره ورزش و جوانان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر ورزش در مسجدسلیمان باشیم…

مهندس اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم از زحمات دلسوزانه پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که موجب اعتلای نام مسجدسلیمان بر فراز آسمان ورزشی کشور و کسب قهرمان‌های متعدد در طول زمان گردیدند، تشکر کرد و گفت: قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی سرمایه های ارزشمند برای شهرستان هستند و ادامه داد: یکی از دارایی‌های هر شهر پیشینه تمدنی و سرمایه های فرهنگی و ورزشی آن است که سرمایه‌های فرهنگی شهر ما در ورزش بسیار است و همواره از آن ها به نیکی یاد می شود…

ابراهیم شهنی نویسنده کتاب نام آوران ورزش مسجدسلیمان نیز طی سخنان کوتاهی به چگونگی و روند اخذ مطالب و چاپ جلد اول کتاب این اشاره نمود. وی همچنین عنوان نمود که مجوز چاپ شش جلد از این عنوان کتاب که به ترتیب در دو جلد ابتدایی پیشکسوتان بالای پنجاه و پنج سال، در جلد سه و چهار به پیشکسوتان بالای پنجاه سال و در جلد پنج و شش به پیشکسوتان بالای چهل و پنج می پردازد اخذ شده است که جلد اول آن به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری صمیمانه انتشارات دلا مسجدسلیمان به زیور چاپ آراسته گردید.

ابراهیم شهنی که خود از پیشکسوتان ورزش والیبال (رئیس فعلی هیئت) و از شاعران و نویسندگان با ذوق مسجدسلیمانی نیز می باشد در پایان خواستار همکاری تمامی پیشکسوتان ساکن داخل و خارج از کشور جهت هر چه پربارتر نمودن مطالب جلدهای آتی کتاب و رفع نواقص جلد اول گردید.

همچنین توسط انجمن های پیشکسوتان ورزش خوزستان و مسجدسلیمان با اهداء لوح تقدیری نفیس از خدمت ارزنده و انسانی استاد حسین باهو و خانواده محترم ایشان در تامین منابع مالی آزادسازی پانزده زندانی جرایم نقدی تقدیر به عمل آمد.

حاج حمید سالمی رئیس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان نیز ضمن سخنانی به ارزش های موجود و افتخارات کسب شده ورزش مسجدسلیمان در دهه های متمادی اشاره نمود و آن ها را سبب افتخار جامعه ورزش خوزستان اعلام کرد. در این مراسم نیز دو پیشکسوت بانو و آقای ورزش مسجدسلیمان سرکار خانم سلطنت حمزه ای و عبدالرضا پاپایی به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان به ایراد سخن پرداختند.

در حاشیه:

شیوه معرفی و دعوت به حضور در بالای سن توسط یوسف خدامرادی مجری برنامه حاضران در سالن را بر سر ذوق آورد.

حاجت مولایی غریبوند قهرمان ارزنده پرورش اندام که مدال های بسیاری را در سطوح مختلف کسب کرده است یکی از  مدال های قهرمانی خود را  به پاس قدردانی از زحمات شهروز بهامیریان بر گردن ایشان آویخت که مورد تشویق حاضران گردید.

در ادامه کتاب پیشکسوتان نام آور ورزش مسجدسلیمان به حاضران در گردهمایی اهداء شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. فکر میکنم اگر از تک تک این عزیزان بپرسند دست آورد شما در عمر ورزشی چه بوده اکثریت قبول دارند که فقط خاطرات تلخ و شیرین مانده بجا وبس .حالا هرکدام کوهی از تجربه اند که کاش میشد بجا و درست از آن بهره برد. کاش هرکدام حداقل یک ایده فقط در جایی دفتری ثبت میکردند کاش آقا یوسف به هرکدام یک برگ سفید می داد و دل نوشته هایشان جمع آوری میکردو از خواسته هایشان و از آرزو و درد های نادیده و حرفهای نگفته اشان..آخه همه که کتاب نمینویسند.حیف است باورکنید حیف است .. از خداوند عمر باعزت و سلامتی و شادکامی برای همه این عزیزان خواهانم. اولین درس ورزش احترام به بزرگتراست .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.