• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان بخشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد+تصاویر

  • کد خبر : 58921
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان بخشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد+تصاویر

رویش زاگرس: ایمان صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس بخشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد. وی گفت: در ارستای خدمت دهی به روستائیان  پل باکسی روستای تقی آباد (محور مسجدسلیمان- لالی ) احداث شد. صادقی ادام هداد: با توجه به […]

رویش زاگرس: ایمان صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس بخشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد. وی گفت: در ارستای خدمت دهی به روستائیان  پل باکسی روستای تقی آباد (محور مسجدسلیمان- لالی ) احداث شد. صادقی ادام هداد: با توجه به آبگرفتگی و تخریب پل لوله ای روستای تقی آباد این اداره مبادرت به احداث پل باکسی بادهانه ۲ متری به طول تقریبی ۳۷ متر نمود.

صادقی همچنین از آغاز عملیات تعمیر و مرمت کانال هدایت آب محور مسجدسلیمان- لالی به طول تقریبی ۳۵۰ متر و احداث دیوارهای ضامن در محور مذکور خبر داد و گفت: به دلیل بارندگی های سیل آسا باعث تخریب شانه راه و شکستگی آسفالت گردیده بود که ایمنی تردد را با خطر مواجه می کرد…

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان گفت:  اتمام عملیات احداث دیوار ضامن به طول تقریبی ۴۱ متر و ارتفاع ۵ و نیم متر در محور مسجدسلیمان- لالی،اتمام عملیات جدول بندی و رنگ آمیزی همراه با نصب کامل علائم ایمنی جنب پلیس راه مسجدسلیمان، آغاز فاز اول عملیات لکه گیری ترمیم و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان-هفتکل حد فاصل پل تمبی تا روستای مهدی آباد به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال، عملیات خاکریزی نقاط پرتگاهی- اصلاح شیب شیروانی و ترمیم آببردگی ها در محور مسجدسلیمان- اهواز،عملیات چاله پرکنی با آسفالت گرم محور مسجدسلیمان- اندیکا بخش دیگری از عملکرد این اداره بوده است.

صادقی ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش این اداره گفت: کار راهداران هیچ‌گاه تمامی ندارد و در واقع هرچه بیشتر کار شود، نیازها بیشتر احساس می‌شود. وی در ادامه از زحمات و تلاش پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قدردانی نمود و بیان داشت: مجموعه راهداری همچون گذشته با تجربه و تلاش خود برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تلاش خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.