• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

اجراي طرح پاكسازي و نظافت عمومي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 5890
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسسيمان-  مراسم طرح پاکسازی و نظافت عمومی در روز شنبه 92/۱۱/2  در محل پارک گل نرگس با حضور تعدادي از مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در جمع كاركنان شهرداري گفت: به دستور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان امروز جمع شده ايم تا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسسيمان-  مراسم طرح پاکسازی و نظافت عمومی در روز شنبه 92/۱۱/2  در محل پارک گل نرگس با حضور تعدادي از مسئولین شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در جمع كاركنان شهرداري گفت: به دستور دكتر مقتدايي استاندار خوزستان امروز جمع شده ايم تا يك حركت نمادين انجام بدهيم در حالي كه اين كار هر روز شماست.

وي گفت: امروز ما  به خاطر فرهنگ سازي و براي ترويج نظافت عمومي در اين جا جمع شده ايم و هدف اين است كه توجه مردم را به پاكسازي و نظافت عمومي جلب كنيم. وي ادامه داد: ما به دليل جلب توجه بيشتر اقشار جامعه و نهادينه كردن موضوع نظافت عمومي در غالب فرهنگ عمومي  به همراه ديگر مسئولين محترم شهرستان مانور نظافت عمومي را شروع مي كنيم. خليل حيدري شهردار مسجدسليمان نيز در سخناني ضمن تشكر از مسئولين محترم محيط زيست، مركز بهداشت، و… گفت: اميدوارم اين طرح به صورت هميشگي باشد وي ادامه داد: در دستور كار ما اين است كه به صورت هفتگي اين برنامه را اجرا كنيم. وي در پايان از مسئولين و اصحاب رسانه به خاطر  توجه به اين موضوع تشكر نمود و ابراز اميدواري كرد خدماتي در شأن مردم مسجدسليمان ارائه تا باعث رضايت مندي بيشتر مردم شود.

در پايان اين مراسم عده اي از كارگران شهرداري به خاطر حقوق معوقه اشان گلايه كردند كه شهردار نيز قول داد در اسرع وقت اين مشكل را برطرف سازد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.