• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

پلمب ۴ واحد قصابی متخلف در لالی

  • کد خبر : 58676
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

رویش زاگرس: پلمب ۴ واحد قصابی متخلف درلالی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام کرده بود، با شکایت اداره دامپزشکی و دستور مقام قضایی انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرپرست اداره دامپزشکی لالی گفت: پس از بازدید‌های کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام در این شهرستان، ۴ واحد […]

رویش زاگرس: پلمب ۴ واحد قصابی متخلف درلالی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام کرده بود، با شکایت اداره دامپزشکی و دستور مقام قضایی انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرپرست اداره دامپزشکی لالی گفت: پس از بازدید‌های کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام در این شهرستان، ۴ واحد قصابی که اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بودند، با دستور مقام محترم قضایی پلمب شدند.

عظیم کریمی دزفولی افزود:پلمب این واحد‌های عرضه به دلیل کشف و ضبط لاشه دام کشتار شده در خارج از کشتارگاه دام و همچنین رعایت نکردن نکات شرعی و بهداشتی بود که قبل از فروش و مصرف از سوی بازرسان این اداره کشف، ضبط و معدوم شدند.

وی با بیان این که کشتار غیر مجاز دام در خارج از محیط کشتارگاه و بدون نظارت بازرسان دامپزشکی مستقر در کشتارگاه براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌شود، ادامه داد: بازرسان اداره دامپزشکی با واحد‌های متخلفی که اقدام به کشتار غیر مجاز دام و نسبت به عرضه آن اقدام می‌کنند، مطابق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد کرد.

کریمی دزفولی در پایان از شهروندان درخواست کرد در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به برچسب زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری توجه کرده و از محل‌های مورد اداره دامپزشکی فرآورده خام دامی خود را خریداری کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت پیگیری گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.