• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

دیدار فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان با طاهر صفی پور جانباز ۲۵ درصد

  • کد خبر : 58512
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۰
دیدار فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان با طاهر صفی پور جانباز ۲۵ درصد

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل طاهر صفی پور جانباز ۲۵درصد جنگ تحمیلی از وی عیادت نمودند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که هر آنچه که امروز داریم ثمره خون هزاران شهید و جانفشانی […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل طاهر صفی پور جانباز ۲۵درصد جنگ تحمیلی از وی عیادت نمودند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که هر آنچه که امروز داریم ثمره خون هزاران شهید و جانفشانی ها و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان عزیز است گفت: جانبازان و ایثارگران برای دفاع از کیان این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و امروز وظیفه ای سنگین بر دوش همه ماست که این تلاش‌ها و مجاهدت ها را ارج نهاده و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تلاش نمائیم.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: جانبازان نماد ایثار و فداکاری در جامعه هستند و همواره باید از آنان به عنوان یک الگو برای همه اقشار یاد کنیم. وی اظهار داشت : صبر و استقامت جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی است و باید سیره زندگی شما به عنوان یک الگو برای همگان مطرح باشد.
عسکری افزود: جانبازان قهرمانان ایران و سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.
لازم به ذکر است طاهر صفی پور دارای سه فرزند پسر است که در حال حاضر دو نفر از آنان  یکی پزشک و دیگری دانشجوی رشته داروسازی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.