• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

پدر شهید شاپور عباسی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 58487
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
پدر شهید شاپور عباسی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: پدر شهید شاپور عباسی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد حفیظ اله عباسی پدر رزمنده شهید شاپور عباسی از نخستین کارمندان امور اداری شرکت نفت مسجدسلیمان، مسئول دفتر امام جمعه در ادوار گذشته، مسئول انجمن حمایت از زندانیان بیش از ۱۵ سال، مسئول شورای مساجد شهرستان، مسئول […]

رویش زاگرس: پدر شهید شاپور عباسی به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد حفیظ اله عباسی پدر رزمنده شهید شاپور عباسی از نخستین کارمندان امور اداری شرکت نفت مسجدسلیمان، مسئول دفتر امام جمعه در ادوار گذشته، مسئول انجمن حمایت از زندانیان بیش از ۱۵ سال،
مسئول شورای مساجد شهرستان،
مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در چندین سال متمادی، عضو فعال هیات امنای امامزاده سبز پوش بتوند و محقق در زمینه های قرآنی و فرهنگی مسجدسلیمان بود.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان درگذشت پدر شهید عباسی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

کسانی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم « حفیظ اله عباسی » پدر شهید والامقام « شاپور عباسی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.
به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل و از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم عباسی، خانواده های معزز شهدا، جامعه ایثارگران و مردم شهید پرور مسجدسلیمان از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.
لازم به ذکر است شهید شاپور عباسی متولد سال ۱۳۴۲ در ۸ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات طریق القدس بر اثر ترکش ناشی از انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل گشت. پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار چهاربیشه به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.