• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
1

شهید هوشنگ الهی به عنوان شهید شاخص استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

  • کد خبر : 58480
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
شهید هوشنگ الهی به عنوان شهید شاخص استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

رویش زاگرس: فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان از اعلام شهید هوشنگ الهی به عنوان شهید شاخص استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ حسن محمودی با بیان این که معرفی شهید شاخص استان در راستای آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با سیره و […]

رویش زاگرس: فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان از اعلام شهید هوشنگ الهی به عنوان شهید شاخص استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ حسن محمودی با بیان این که معرفی شهید شاخص استان در راستای آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با سیره و سبک زندگی این شهدا است، افزود: در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین شهدای جبهه مقاومت، سالانه یکی از شهدای والامقام استان به ‌عنوان شهید شاخص سال معرفی می‌ شود که امسال نیز پس از هم اندیشی‌ها و بررسی‌های همه جانبه شهید هوشنگ الهی به عنوان شهید شاخص استان خوزستان  در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان ادامه داد: شهدای شاخص بسیج از سال ۱۳۸۹ در راستای تبیین و ترویج سیره زندگانی شهدای گرانقدر، آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان و گوهریابی از گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی، پایه گذاری شد.

به گزارش رویش زاگرس شهید هوشنگ الهی از رزمندگان دفاع مقدس است که در عملیات والفجر مقدماتی از ناحیه‌ی پا مجروح و به اسارت نیروهای دشمن در می آید. وی در دوران اسارت همچنان به مبارزات خود ادامه می دهد و بعد از شش سال اسارت به خاطر عدم تمکین از دستورات فرماندهان بعثی با سربلندی در اردوگاه موصل ۴ عراق به درجه‌ی رفیع شهادت  می رسد و پیکر مطهرش پس از چهارده سال به وطن بازگشت و در میان غم و اندوه همرزمان و همشهریانش در گلزار شهدای نفتون به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.