• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

برگزاری جشن روزه اولی ها در اندیکا

  • کد خبر : 58473
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
برگزاری جشن روزه اولی ها در اندیکا

رویش زاگرس: فرمانده سپاه شهرستان اندیکا از برگزاری مراسم جشن روزه اولی ها در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ پاسدار قاسم نوذری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیکا اظهار داشت: بیش از ۱۲۰نفر از نوجوانان پسر و دختر اندیکایی در جشن روزه اولی ها شرکت نمودند. وی ادامه داد: […]

رویش زاگرس: فرمانده سپاه شهرستان اندیکا از برگزاری مراسم جشن روزه اولی ها در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ پاسدار قاسم نوذری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیکا اظهار داشت: بیش از ۱۲۰نفر از نوجوانان پسر و دختر اندیکایی در جشن روزه اولی ها شرکت نمودند.

وی ادامه داد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با همکاری بسیج دانش آموزی در محل تپه شهدا شهرستان مراسم جشن روزه اولی ها برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی برای روزه‌اولی‌ها، بهترین فرصت برای تحکیم مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان خواهر و برادر می باشد و یکی از رسالت مهم مسئولان در امر تربیت اجرای برنامه‌های  مخصوص نوجوانان است.

وی تصریح داشت: انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای نوجوانان در مقابل  جنگ شناختی دشمنان می باشد و به همین  جهت نیاز است برای هویت‌بخشی دینی و فرهنگی نوجوانان و آشنایی با مبانی دینی و اعتقادی، برنامه‌های متعدد و شاخص تربیتی  و فرهنگی  توسط نهادهای متولی برای این قشر برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.