• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

رییس دادگستری مسجدسلیمان خبر داد:
پویش رهایی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود

  • کد خبر : 58276
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس دادگستری مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پویش رهایی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود</span>

رویش زاگرس: رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری پویش رهایی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در این شهرستان خبر داد. علی اسکندری رییس دادگستری مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب های پر خیر و برکت […]

رویش زاگرس: رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری پویش رهایی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در این شهرستان خبر داد.
علی اسکندری رییس دادگستری مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب های پر خیر و برکت قدر مراسم پویش رهایی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که زندانی بودن بسیاری از افرادی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده‌اند ممکن است تبعات و آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته باشد، افزود: امید است خیرین بنا به وسع و توانایی خود همیار زندانیان جرایم غیرعمد باشند تا این افراد با وجود اعتباری که در جامعه و در بین اقوام و دوستان داشته‌اند به صرف عدم استطاعت مالی رهسپار زندان نشوند.
رئیس دادگستری مسجدسلیمان ادامه داد: همراهی و مشارکت مردم و خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان مصداق بارز از کار خیر است.
وی ادامه داد: رفع گرفتاری هم نوعان وکمک به محرومان جامعه سنت حسنه مردم خیرخواه شهرستان مسجدسلیمان است که امیدواریم با استقبال خوب خیرین همراه شود و با احسان و سخاوتمندی این عزیزان موجب شادی وسرور همسر و فرزندان زندانیان نیازمند باشیم.
لازم به ذکر است این مراسم قرار است روز دوشنبه ۲۱ فرودین راس ساعت ده صبح در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.