• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 58163
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

رویش زاگرس: گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان در تالار اجتماعات باشگاه مرکزی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این گردهمایی که با حضور فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس مسجدسلیمان برگزار شد شرکت کنندگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و خاطره گویی دوران دفاع مقدس […]

رویش زاگرس: گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان در تالار اجتماعات باشگاه مرکزی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این گردهمایی که با حضور فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس مسجدسلیمان برگزار شد شرکت کنندگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و خاطره گویی دوران دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. سردار کریمپور فرمانده گردان سلمان، در سخنانی با بیان این که برای پیشبرد فرهنگ انقلاب اسلامی باید تلاش کرد تا فرهنگ ایثار و وفاداری به نسل آینده منتقل شود گفت: آن ایام از ویژگی های خاصی برخوردار بود، همه کارها برای رضای خدا و رنگ خدایی داشت و اینچنین بود که کارهای انجام شده ارزشمند شد و اکنون ما در پناه آن ایثارگری ها ایستاده و به میهن و جوانان آن افتخار می کنیم.

سردار کریمپور ادامه داد: برگزاری چنین گردهمایی ها و یادواره ها برای یادآوری ایثارگری، فرهنگ شهادت و ایجاد همدلی است که تمام اینها باید منجر به رشد و تعالی شود. وی همچنین با اشاره به سوم فروردین سالروز شهادت تعدادی از جوانان گردان سلمان مسجدسلیمان که در سحرگاهان ۳ فروردین سال ۱۳۶۷ با رشادت تمام در سرمای شدید کردستان، قله ی استراتژیک ریشن رو فتح کردند گفت: در این عملیات تعدادی از جوانان شهرمان قهرمانانه جنگیدند و در راه حفظ میهن جان خود را تقدیم ایران کردند. در عملیات والفجر ۱۰ گردان خط شکن حضرت سلمان مسجدسلیمان ۱۶ شهید تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد. شهیدان: سید ولی صالحی، شهید عبدالرضا توکل فرد، شهید کیامرث رشیدی، شهید مرتضی حسین‌پور، شهید عبدالعلی بهرامی، شهید سید مسعود صالحی، شهید یونس منصوری، شهید ارسلان حاجت‌پور، شهید حشمت کرمی، شهید حسین صادقی، شهید علی حسین‌پور شهید جعفرقلی حسین‌پور، شهید داریوش رضایی، شهید ولی کریمی، شهید یوسف رویور و شهید عبدالله حاجی‌پور دلیر مردانی از خطه هزار شهید مسجدسلیمان هستند که در این عملیات به قربانگاه عشق رفتند.

سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشت: هر کسی توفیق حضور در جبهه ها را نداشت. شهدا با خون خود فرهنگ جهاد و ایثار را را به نسل های بعد منتق کردند. وی ادامه داد: فکر نکنیم جنگ به پایان رسیده است،در حال حاضر دشمنان جنگ تمام عیار ترکیبی را در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… آغاز کرده اند و از همه ابزارها برای به چالش کشیدن ملت ایران استفاده می کنند. فرمانده سپاه مسجدسلیمان ادامه داد:در این فضای غبارآلود باید با عملکردمان امید را به جامعه منتقل کنیم…

در این مراسم علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بخشی از عملکرد خود را ارائه داد…

لازم به ذکر است در حالی که قرار بود جلسه پرسش و پاسخ از مسئولان شهرستان برگزار شود عدم حضور تعدادی از این مسئولان و وقت نشناسی تعدادی دیگر اعتراض حاضرین را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زیادی از شهرستان مسجدسلیمان به جبهه اعزام شدند که سردار شهید رضا شهنی‌فیض، سردار شهید مسلم حاتمی، سردار شهید هوشنگ تلغری، سردار شهید زمان محمودی، سردار شهید مرتضی حسینپور، شهید محمد محبی، شهید سید ولی صالحی، شهید عبدالعلی بهرامی، شهید یعقوب رویور، شهید یوسف رویور، شهید مهران صالحپور، شهید اسفندیار صالحپور، شهید شاپور عباسی و شهید صیدمراد اشرف‌پور، شهید غلامرضا صالحی، شهید خیبر بهرامی و… از جمله این رزمندگان هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آخی فرمانده عزیز و دوست داشتنی کریمپور ..واقعا خیلی درسها از این عزیز گرفته دقیقا یادمه بعداز اون شب خط شکنی در کربلای پنج توی خاکریزی در شلمچه من از بالای سر دقیقا مسلط بودم به چند نفری که توی خط اول مونده بودن همین عزیزمون رو دیدم که از پشت ناحیه گردن ترکش خورده بود ولی فقط یقه اورکتش را بالا کشید کسی نبینه اخه شب قبلش خیلی از عزیزامون مثل مسلم حاتمی و مهرداد گله داری نازنین پسر و حمید قربانی و …خیلی از بچه های لالی واندیکا و هفتگل را از دست داده بودیم ..یادشان تا ابد گرامی .. .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.