• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

فرماندار لالی:
توزیع آب آشامیدنی لالی با تانکر در حال انجام است

  • کد خبر : 58140
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار لالی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>توزیع آب آشامیدنی لالی با تانکر در حال انجام است</span>

رویش زاگرس:سرپرست فرمانداری لالی در خصوص دلیل قطع آب در این شهرستان گفت: آب آشامیدنی لالی و روستاهای آن به دلیل گل آلود شدن منابع آبی این شهرستان با تانکر در حال توزیع است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، افشین حیاتی بیان کرد: با توجه به این که آب آشامیدنی شهرستان لالی و روستاهای […]

رویش زاگرس:سرپرست فرمانداری لالی در خصوص دلیل قطع آب در این شهرستان گفت: آب آشامیدنی لالی و روستاهای آن به دلیل گل آلود شدن منابع آبی این شهرستان با تانکر در حال توزیع است.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، افشین حیاتی بیان کرد: با توجه به این که آب آشامیدنی شهرستان لالی و روستاهای اطراف آن از رودخانه تأمین می‌شود، بارندگی‌ها به ویژه بارندگی اخیر سبب گل آلود شدن آب شده است.

وی افزود: به همین دلیل با مدیریت مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان لالی، توزیع آب به مدت پنج روز به صورت جیره بندی انجام شد ولی با پایان یافتن ذخیره آب و گل آلود بودن آب رودخانه آب به مدت ۲ روز در این شهرستان قطع شد.

حیاتی ادامه داد: در تماس‌های تلفنی با معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیریت بحران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، تعدادی تانکر سیار برای توزیع آب آشامیدنی میان شهروندان لالی اعزام شد.

سرپرست فرمانداری لالی اظهار کرد: از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز قبل ذخیره آب آغاز شد و تا ساعت ۱۷ نیز توزیع آب در شبکه آبرسانی در حال انجام است و با کاهش کدورت آب رودخانه و تصفیه آن، توزیع آب در شبکه به حالت عادی بر می‌گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.